سیاسی 16:11 - 07 فروردین 1394
اصفهان – ایرنا – امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به حمله ناجوانمردانه 120 فروند هواپیمای رژیم سعودی به یمن و بمباران مردم مظلوم این کشور، گفت: آل سعود آبروی اسلام را برده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در نماز جمعه این هفته اصفهان که در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، افزود: خواسته مردم مظلوم یمن حکومت اسلامی، دموکراسی و آزادی است ولی دشمنان نمی خواهند مجاهدان واقعی رشد کنند.



وی با بیان اینکه مساله یمن، امروز بزرگترین زخم جهان اسلام است، افزود: دشمن نمی خواهد انقلاب اسلامی خوار چشم آنها باشد ولی چه بخواهند و چه نخواهند آینده از آن اسلام است.



وی گفت: بیش از 98 درصد مردم ایران اسلامی در 12 فروردین به جمهوری اسلامی رای دادند و خواهان حکومت اسلامی شدند.



میردامادی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم مصر، لیبی و بحرین نیز خواهان حکومت اسلامی هستند ولی شیاطین و جهان خواران، برخی را راهی زندان و عده ای را قتل عام می کنند.



امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به نامگذاری سال به سال همزبانی و همدلی دولت و ملت، از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر معظم انقلاب همواره از همه دولت ها حمایت کرده اند زیرا نباید دولت ها متزلزل شوند.



وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس، اقامه نماز، اقامه زکات، امر به معروف و نهی از منکر را چهار رکن برقراری حکومت اسلامی دانست و افزود: اسلام بر این چهار رکن تاکید ویژه دارد.



امام جمعه موقت اصفهان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند، آمریکا نیازمند مذاکرات است و مسوولین نباید در برابر دشمن لباس ذلت برتن کنند.



وی اضافه کرد: باید با عزت ایستاد و قراردادی را امضاء کرد که در آن رفع همه تحریم ها محقق شود.



حجت الاسلام میردامادی همچنین با انتفاد از برخی خرافات در خصوص روز 13 نوروز، گفت: روز طبیعت روزی است که انسان با دیدن قدرت خدا به عظمت او پی ببرد و به یاد قیامت و خدا بیفتد و برای نعمتهای الهی شکر گذاری کند.



همچنین یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در سخنانی پیش از خطبه ها، به جایگاه حضرت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: حضرت زهرا (س) در مسیر اسلام بسیار سختی دید و همواره حامی ولایت بودند.



حجت الاسلام و المسلمین مهدی اژه ای در بخش دیگری از سخنان خود به 12 فروردین اشاره کرد و ادامه داد: امام خمینی (ره) توانستند با بهره گیری از معارف دینی، نظام ولایت فقیه را جایگزین رژیم 2500 ساله شاهنشاهی کنند.



/7134/پ/6508

انتهای پیام /*


6102772
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سنگدوینی گفت: با تعاملات و دیپلماسی می‌توان مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: شکاف عمیق بین دولتمردان صهیونیست‌زده و افکار عمومی در غرب، دیگر قابل انکار نیست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی بین دو‌کشور تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و با تاکید بر اینکه تجارت غیر رسمی بین دو‌کشور باید به تجارت رسمی تبدیل شود، تحقق این هدف را نیازمند همکاری صمیمانه همه فعالان اقتص...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با قاسم الاعرجی همتای عراقی بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو جانبه تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» علی‌اکبر محرابیان گفت: فردا با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی که توسط مهندسان ایرانی اجرا شده افتتاح می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سکینه سادات پاد گفت: دشمن برای بحث حجاب برنامه داشته و ما نمی‌توانیم بدون برنامه با این دشمن که به دنبال اقدامات هنجار شکنانه است رقابت کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سکینه سادات پاد گفت:دشمن برای بحث حجاب ما برنامه داشته و ما نمی‌توانیم بدون برنامه با این دشمن که به دنبال اقدامات هنجار شکنانه است رقابت کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای سازمان جوانان حزب کارگزاران سازندگی ایران، با «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کردند و جهانگیری در این دیدار گفت: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران و دهه گمشده اقتصاد ایران بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است