استانی 16:03 - 06 مهر 1395
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: حال دو نفر از مصدومان حادثه صبح امروز سرویس معلمان شازند وخیم است، اما خوشبختانه حال عمومی هفت نفر دیگر رضایت‌بخش است.

حال 2 نفر از مصدومان حادثه سرویس معلمان شازند وخیم است

شهریار فولادوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک ضمن ابراز تأسف از حادثه غم‌انگیز صبح امروز که خانواده آموزش و پرورش استان را عزادار کرد با تسلیت درگذشت دو نفر از بانوان فرهنگی به خانواده بزرگ فرهنگیان و بازماندگان آنان، اظهار داشت: متأسفانه بر اثر وقوع تصادف بین مینی‌بوس حامل معلمان مدارس روستایی شازند و یک دستگاه تریلر در یکی از محورهای روستایی شازند دو نفر از همکاران عزیز ما جان خود را از دست داده و 9 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی تصریح کرد: با اطلاع به مراکز درمانی و اورژانس بلافاصله مأموران امدادی در محل حادثه حضور یافته و کار امدادرسانی به مصدومان را انجام دادند اما متأسفانه در این حادثه راننده و دو نفر از همکاران ما سر صحنه تصادف جان خود را از دست داده و مجروحان نیز به بیمارستان ولی عصر(عج) و امیرالمؤمنین(ع) انتقال داده شدند که هم‌اکنون حال دو نفر از مصدومان وخیم است، اما خوشبختانه حال عمومی هفت نفر دیگر رضایت‌بخش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به تلاش بی‌وقفه مسئولان بیمارستان ولی عصر(عج) و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: از لحظه اعزام مصدومان به بیمارستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی به همراه مسئول اورژانس و رئیس بیمارستان تمام اقدامات لازم را برای درمان مصدومان به کار بسته و با جدیت در حال رسیدگی هستند.

فولادوند با اظهار تاسف از فوت دو نفر از همکاران آموزش و پرورش در این حادثه دلخراش، افزود: امیدواریم هرچه سریع‌تر حال مصدومان این حادثه بهبود یافته و به سلامت کامل دست پیدا کنند.


8189752
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است