استانی 12:59 - 01 مرداد 1396
با نامه رسمی فدراسیون هندبال؛
قم - با با نامه رسمی فدراسیون هندبال؛ تیم هندبال هدف پویان قم نماینده ایران در هندبال باشگاه های آسیا در بخش زنان شد.

هدف پویان قم نماینده ایران در هندبال باشگاه‌های آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون هندبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه هدف پویان جوان قم از این باشگاه دعوت کرد به عنوان یکی از ۲ نماینده ایران در مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا در ازبکستان شرکت کند.

دومین دوره رقابت‌های هندبال زنان باشگاه‌های آسیا از اول مهرماه در سمرقند ازبکستان برگزار می‌شود و ایران در این مسابقات ۲ سهمیه دارد که تیم قهرمان لیگ، شهید چمران لارستان فارس یکی از این ۲ تیم به نمایندگی از ایران است.

دومین تیم ایرانی حاضر در این مسابقات تیم هدف پویان جوان قم انتخاب شده است و برای این منظور، باشگاه هدف پویان قم می‌تواند در صورت فراهم بودن شرایط مالی خود برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کند.

این باشگاه قمی در صورت تامین منابع مالی می‌تواند به دومین باشگاه تاریخ ورزش استان قم تبدیل شود که در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت کرده است چنان که پیش از این تیم فوتبال صبای قم سابقه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را داشته است.

باشگاه هدف پویان قم فصل گذشته مقام چهارم لیگ برتر هندبال زنان ایران را کسب کرد در حالی که هدف پویان تیمی صد در صد بومی و جوان است که تمامی نفرات و کادر آن را بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران قمی تشکیل می‌دهند.

هدف پویان جوان یک باشگاه خصوصی است که در ۲ سال اخیر در لیگ برتر هندبال زنان کشور با مشکلات مالی شدیدی روبرو بوده است و باید دید آیا مشکلات مالی و هزینه‌های حضور در یک رویداد آسیایی به این باشگاه فرصت رقابت در ازبکستان را می‌دهد یا خیر.

وب سایت رسمی باشگاه هدف پویان قم با تأیید این خبر نوشته است: باشگاه هدف پویان جوان در صورت تأمین منابع مالی لازم برای این منظور با تقویت نیروی انسانی خود برای حضور در این مسابقات و اعلام آمادگی به فدراسیون هندبال، اقدام خواهد کرد. در صورت فراهم شدن شرایط اعزام هدف پویان به این رویداد آسیایی، اچ پی جی برای نخستین بار در حیات خود حضور در یک رخداد رسمی ثبت شده در تقویم کنفدراسیون هندبال آسیا را تجربه خواهد کرد.


9285768
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است