ورزشی 11:33 - 07 فروردین 1396
والیبال نوجوانان آسیا - میانمار
سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: میزبانی کشور میانمار در رقابت های قهرمانی آسیا از نظر زیر ساخت ها خوب است، اما از نظر شرایط عمومی تیم‌های شرکت کننده مشکلاتی دارند.

دریابیگی: میزبانی میانمار بی نقص نیست/ایرانی‌ها با غذاهای شرق آسیا مشکل دارند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا از فردا (سه شنبه) با حضور 12 تیم در شهر نایپیداو کشور میانمار آغاز می شود.

سید علیرضا دریابیگی سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره میزبانی میانمار در این رقابت ها گفت: میزبانی رویدادهای ورزشی شرایط خاص خود را دارد که از دو جنبه قابل بررسی است. در وهله نخست بحث زیر ساخت ها و امکانات میزبانی است که میانمار در این زمینه مشکلی ندارد و محل اقامت تیم ها، سالن بازی و تمرین کیفیت مناسبی دارد.

وی افزود: محور دوم میزبانی شرایط عمومی کشور میزبان است که در میانمار تیم ایران مشکلاتی دارد. به عنوان مثال در محل برگزاری این رقابت ها تا محدوده ای بسیار زیاد هیچ گونه فروشگاه و مرکز خریدی وجود ندارد که نیازهای عمومی تیم را برطرف کنیم.

دریابیگی تصریح کرد: هر چند که باید ورزشکاران حرفه ای از نظر تغذیه خود را با شرایط کشورهای مختلف وفق دهند، اما ایرانی ها با غذاهای کشور میانمار و در مجموع در کشورهای شرق آسیا مشکل دارند و به مزاج آنان سازگاری ندارد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که با خرید محصولاتی این مشکل را حل کنیم، اما هیچ مرکز خریدی در این منطقه وجود ندارد.

سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان درباره استفاده نکردن از برخی بازیکنان مطرح این رده سنی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا، یادآور شد: امیرحسین اسفندیار و پوریا یلی دو بازیکنی هستند که نظر کادر فنی استفاده از آنان در این رقابت ها بود، اما بر اساس دستورالعمل کنفدراسیون والیبال آسیا امکان حضور در این رقابت ها برای آنان فراهم نشد.

وی ادامه داد: در دستورالعمل این رقابت ها اعلام شده بود که بازیکنانی که در یک دوره قهرمانی شرکت کردند، نمی توانند در این مسابقات شرکت کنند. برداشت کادر فنی این بود که رقابت های جهانی شامل این موضوع نمی شود، اما استعلام کردیم و کنفدراسیون والیبال آسیا جواب منفی داد و به همین دلیل نتوانستیم از این دو بازیکن در این رقابت ها به رغم شایستگی استفاده کنیم زیرا آنان در یک دوره قهرمانی نوجوانان جهان شرکت کرده بودند.


8951588
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است