فرهنگی‌هنری 14:14 - 30 شهریور 1393
بوشهر- ایرنا- مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح کتابخانه دار کردن 77 مدرسه زیر 10 نفر دانش آموز ویژه مدارس روستایی چند پایه استان بوشهر با اعلام فراخوان در استان اجرا شد.

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد شعرانی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس فراخوان داده شده مردم تاکنون شش هزار جلد کتاب در اختیار آموزش و پرورش قرار داده اند و علاوه بر این نیز 80 میلیون ریال برای احداث قفسه کتاب در این مدارس به آموزش و پرورش کمک کرده اند.



وی با بیان اینکه حدود700 نفر دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل می شوند اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار است برای هر کلاس یک کتابخانه با 100 جلد کتاب در نظر گرفته شود هنوز هزار و 700 جلد کتاب نیاز داریم که پیش بینی می کنیم با کمک مردم این تعداد کتاب نیز تامین شود.



شعرانی یادآور شد: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان و اشاعه این فرهنگ در بین خانواده هاست.



وی تصریح کرد: کتابهای این مدارس سال آینده با هم جابه جا و به روز رسانی می شوند.



شعرانی با اشاره به اینکه این طرح مورد توجه استاندار بوشهر نیز قرار گرفته است گفت: مشارکت مردم دراجرای طرح کتابخانه دار کردن 77 مدرسه زیر 10 نفر در استان بوشهر همراهی مردم با آموزش و پرورش و اینکه تنها آموزش و پرورش متولی تعلیم و تربیت نیست را ثابت کرد.ک/ 3



629/ 628

انتهای پیام /*


4761561
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اسماعیلی با بیان اینکه از طرح‌های کاربردی در حوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود، از راه‌اندازی ستاد تدوین احکام برنامه هفتم در وزارت فرهنگ خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر میراث فرهنگی، مرمت را امری مقدس و کار پروردگار عالم دانست و گفت: میراث ملموس و میراث‌ناملموس از هم جدا نیستند و روی هم تاثیر متقابل دارند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» محمد رسولی شاعر آئینی درباره عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شعری سرود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه آغاز خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل توسعه روابط فرهنگی آسیا و اقیانوسیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پیشنهاد داد: در راستای توسعه همکاری‌های فرهنگی بین کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای، ویزای زیارتی یا گردشگری برای شهروندان این کشورها، برقرار شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس شنیده‌ها اکران فیلم سینمایی مست عشق که قرار بود فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه همزمان در ایران و ترکیه آغاز شود، به تعویق افتاد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پس از برگزاری جلسه کمیته انتخاب، نامزد‌های نهایی عنوان «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب» معرفی شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام اتابک نادری، دبیر هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی، جدول اجرای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره منتشر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رسول صدرعاملی، ۷ سال پس از آخرین فیلمی که جلوی دوربین برده، «زیبا صدایم کن» را کارگردانی می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است