استانی 08:22 - 28 مهر 1397

مدیرکل دامپزشکی کردستان فیش حقوقی خود را منتشر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ورمقانی مدیرکل دامپزشکی کردستان در راستای شفاف سازی و برای اطلاع عمومی فیش حقوقی خود را بر روی پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل منتشر کرد.

در فیش منتشر شده از سوی مدیرکل دامپزشکی کردستان وی، حتی میزان مامورریت و اضافه کار خود را اعلام کرده است.

در حالی که از سال قبل ماجرای شفاف سازی در دریافت حقوق مدیران مطرح شده و هر بار تاریخی در خصوص اعلام عمومی این مهم مطرح می شود، ولی تاکنون این روند جنبه عملیاتی به خود نگرفته است.

مجتبی ورمقانی مدیرکل دامپزشکی کردستان به عنوان یکی از اولین مدیران دولتی در استان فیش حقوقی خود را منتشر کرده و انتظار می رود که سایر مدیران نیز در راستای پاسخگویی به افکار عمومی این کار را انجام دهند.

شفاف سازی در عملکردهای مختلف از سوی ادارات و سازمان های دولتی یکی از نخستین راهکارهای جلب اعتماد عمومی در جامعه به شمار می رود و به همین دلیل مدیران باید در این راستا حرکت کنند.

مجتبی ورمقانی از زمان انتصاب به عنوان مدیر کل دامپزشکی کردستان در حوزه های مختلف کاری نیز با رشد شاخص های فعالی مواجه بوده و به همین دلیل در تکریم ارباب رجوع نیز جزو دستگاه های برتر در استان کردستان است.

طی سه سال اخیر و علیرغم مرزی بودن کردستان خوشبختانه هیچ گونه بیماری حاد در بخش دام و طیور وارد استان کردستان نشده است و با اقدامات پیشگیرانه، فعالیت خوبی در این بخش صورت گرفته است.


9947798
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است