استانی 23:42 - 05 اسفند 1396
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک:
اندیمشک - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: به منظور حمایت از سرمایه گذاری در این شهرستان، اتاق تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

اتاق تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری در اندیمشک فعال شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید ناصر حسینی عصر امروز شنبه در کار گروه ویژه اشتغال شهرستان اندیمشک عنوان کرد:  یکی از شرایط مهم در اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی حمایت از سرمایه گذاران در امر تولید در مسیر کاهش وابستگی، تولید مستمر و ایجاد شرایط مناسب برای حمایت از صادرات است.

وی با اشاره به پتانسیل های اندیمشک در بخش تولید محصولات کشاورزی افزود: این شهرستان یکی از قطب های مهم تولید انواع محصولات کشاورزی استان محسوب می شود، از سوی دیگر در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی نیز بسیار مستعد است؛ به طور حتم در صورت معرفی ظرفیت‌های شهرستان در این خصوص شاهد رونق و ایجاد اشتغال فراوان در منطقه خواهیم بود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی از منظر تولید و ایجاد بنگاه‌های کوچک و بزرگ عبور کرده، تصریح کرد: برای حمایت از تولید در این شهرستان به دنبال ایجاد ستاد حمایت از سرمایه گذاران هستیم، در همین راستا اتاق تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری در شهرستان اندیمشک ایجاد و در این زمان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی هدف از ایجاد اتاق تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری در شهرستان اندیمشک را حذف بروکراسی اداری و موانع پیش‌روی سرمایه گذاران برشمرد و اظهار کرد: کاهش نرخ بیکاری، حمایت از سرمایه گذاری و کارآفرینان، ترویج سرمایه گذاری در شهرستان اندیمشک، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار از خدمات اتاق تسهیل سرمایه گذاری در اندیمشک محسوب می شود.


9690417
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است