استانی 13:19 - 18 اسفند 1399
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری:
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از افتتاح سه ایستگاه جدید در سال آتی خبر داد.

۳ ایستگاه جدید آتش نشانی در تبریز افتتاح می‌شود

علیرضا زبردست در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در سه سال اخیر، هرسال یک ایستگاه جدید آتش نشانی در تبریز احداث شده و در حال حاضر ۲۳ایستگاه با ۶۰۷نفر نیرو فعال است.

وی یادآور شد: با توجه به جمعیت تبریز، به ۳۷ ایستگاه و ۹۹۷ نفر آتش نشان نیاز داریم و سعی می‌کنیم از این دو منظر به سوی استانداردها حرکت کنیم.

به گفته وی، در حال حاضر سه ایستگاه جدید آتش نشانی آماده افتتاح و بهره برداری است که در حال حاضر با تامین تجهیزات مورد نیاز این ایستگاه‌ها، افتتاح این ایستگاه‌ها را برای سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی می‌کنیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، زبردست یادآور شد: در چهل سال اخیر، در مجموع ۲۰ ایستگاه در تبریز احداث شده بود، درحالی که در سه یا چهار سال اخیر شش ایستگاه جدید مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام


10982511
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است