سیاسی 17:35 - 30 مهر 1395
حجت‌الاسلام دیرباز در گفت‌وگو با فارس:
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت نمی‌خواهد نهان‌های فساد صندوق ذخیره فرهنگیان آشکار شود گفت: استعفا و برکناری سه وزیر شائبه انتخاباتی دارد.

دولت نمی‌خواهد نهان‌های فساد صندوق ذخیره فرهنگیان آشکار شود/ برکناری سه وزیر شائبه انتخاباتی دارد

حجت‌الاسلام عسگر دیرباز عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به تغییرات در دولت و برکناری سه وزیر اظهار داشت: دولت یازدهم از ابتدای تشکیل بنای تغییرات در سطح کابینه را نداشت و حداقل می‌خواست که این تغییرات بسیار کم باشد، اما اینک و در سال چهارم مردم به یکباره با استعفا و برکناری سه وزیر مواجه شده‌اند.

دیرباز تصریح کرد: زمانی که قرار است وزیر آموزش و پرورش استیضاح شود، برکناری او موجه نیست و باید به مجلس برود و به نمایندگان مردم پاسخ دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه دولت نمی‌خواهد نهان‌های فساد صندوق ذخیره فرهنگیان آشکار شود افزود:‌ کلیت دولت مورد تأیید رهبری است اما انتقاد از دولت مجاز است و ما هم به دنبال تخریب نیستیم لذا بهتر بود که وزیر آموزش و پرورش به مجلس می‌رفت و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌داد.

وی عملکرد دولت در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: دولت روحانی مسائل اقتصادی را به برجام گره‌ زد در حالی که روشن بود اعتماد به دشمن اشتباه است اما برخی از دولتی‌ها آمریکا را دشمن نمی‌دانند.

دیرباز با تأکید بر شائبه انتخاباتی داشتن برکناری سه وزیر و اثرگذاری در انتخابات 96 گفت:‌بهتر است که این دولت درباره تفکر خود درباره مسائل فرهنگی و سیاست خارجی تجدید نظر کند چرا که متأسفانه برخی مسئولان قصد دارند جامعه را به سمت دوقطبی شدن سوق دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر لزوم تقویت تولید داخلی و اقتصاد و معیشت مردم از سوی دولت اشاره کرد و یادآور شد: مسئله اصلی این است که دولت باید به جای پرداختن به موضوعات فرعی به مسائل اساسی و اقتصادی مردم توجه کرده و با اصلی نکردن موضوعات فرعی در زمین دشمن بازی نکند.


8238439
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با اصلاح رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی اعاده شده از شورای نگهبان موافقت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با اعمال ماده ۲۳۴ درباره گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی مخالفت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: بانک مرکزی به تعهدات خود در اختصاص ارز دارو در پایان سال گذشته عمل کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با حضور در شهر لاهور از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف معاصر پاکستانی بازدید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات موافقت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از دستورکارهای امروز مجلس گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درخصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب موتلفه اسلامی اتحاد میان ایران و پاکستان را در جهت نابودی اسرائیل موثر دانست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است