استانی 12:08 - 10 اسفند 1398
قفقازی:
ایسنا/اصفهان بازیکن تیم آکادمی تنیس مومن زاده گفت: برنامه و هدفم قرار گرفتن در رنکینگ ATP و سپس راهیابی به جمع ١٠٠ نَفَر برتر تنیس دنیا است.

هدفم رسیدن به جمع ۱۰۰ نفرِ برتر تنیسِ دنیا است

 مهرشاد قفقازی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص حضور بازیکنان ملی پوش در تیم های مختلف در رقابت‌های جام حذفی تنیس در کیش، اظهار کرد: کیفیت مسابقات جام حذفی تنیس بالا بود و در جدول اصلی مسابقات خوبی را شاهد بودیم، ‌برای اولین بار تیم ها در جدول اصلی مجزا شدند و مسابقات تا پایان مرحله یک شانزدهم به خوبی و هیجان بالا دنبال شد که شیوع ویروس کرونا باعث لغو این رویداد شد.

وی افزود: در این رویداد ستاره کویر یزد و آکادمی اطمینان مشهد را شکست دادیم و به مرحله یک هشتم رسیدیم که امیدوارم در ادامه مسابقات که به زمان دیگری موکول شده است، بتوانیم با قدرت ظاهر شویم.

قفقازی با بیان اینکه هدفم در تنیس قرار گرفتن در رنکینگ ATP و سپس راهیابی در جمع ١٠٠ نَفَر برتر تنیس دنیا است، گفت: با استمرار در تمرینات و شرکت در مسابقات مختلف تلاش می کنم به این هدف برسم.

این تنیسور اصفهانی گفت: در مسابقات جام حذفی کشور به عنوان بالاترین امتیاز در بین تیم های اصفهانی شرکت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: توجه به رده های سنی پایه برای پیشرفت تنیس اصفهان نقش مهمی دارد که امیدوارم آکادمی های تنیس با  رویکرد و برنامه ریزی خوبی که دارند بتوانند به موفقیت های قابل توجهی دست یابند.

انتهای پیام


10418901
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است