ورزشی 11:26 - 19 مرداد 1399
کارشناس والیبال ایران گفت: به نظرم فدراسیون بخاطر کم کردن هزینه‌ها جهت آوردن مربی خارجی برای تیم ملی، در حال خریدن وقت است.

شهنازی: فدراسیون‌ والیبال در حال خریدن وقت است/ دلم شکسته است!

ناصر شهنازی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تاخیر زیاد فدراسیون ‌والیبال ایران در انتخاب سرمربی تیم ملی، توضیح داد: کلا شرایط در کشور ما با کل دنیا متفاوت است. به عنوان مثال کشور لهستان چون مردمش والیبال را دوست دارند، در این وضعیت هم شرایطی را فراهم می‌کند که تیم ملی والیبالش بازی تدارکاتی برگزار کند، چون بیش از آنکه ما فکر کنیم به مردم خود ارزش  قائل است. متاسفانه در کشور ما اما مسئولان بیش از هرچیزی به فکر منابع مالی هستند تا کم‌ترین هزینه را داشته باشیم.

او ادامه داد: این شرایط در همه زمینه‌ها برای ما وجود دارد اما این موضوع در حالی مطرح است که برخی افراد پول‌هایی در کشور ما خرج می‌کنند که حقوق مربی خارجی حتی یک اپسیلون آن هم نمی‌شود. من فکر می‌کنم فدراسیون چون در سال ۹۹ رویدادی ندارد، منتظر هست تا زمان را خریده و نهایتا هزینه لازم برای آوردن مربی خارجی را به حداقل برساند. فکر میکنم نهایتا هم مربی خارجی در راس کادرفنی تیم ملی قرار بگیرد که امیدوارم بهترینش باشد چون تیم ملی، بازیکنان و مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند. 

کارشناس والیبال ایران، درباره نظر خود راجع به ایرانی یا خارجی بودن سرمربی تیم ملی نیز گفت: من صد درصد موافق بهترین مربی هستم. یکسری فاکتورها وجود دارند که معیار انتخاب بهترین سرمربی برای تیم ملی هستند، باید ببینیم مربیان ایرانی این فاکتورها را دارند یا خیر. نظر شخصی من این است که‌ این المپیک شاید آخرین دوره برخی بازیکنان و ستاره‌های ما باشد، پس ما باید بتوانیم شرایط بهتری را نسبت به دوره قبل فراهم‌ کنیم تا حتی در این دوره راهی مرحله دوم مسابقات المپیک هم بشویم. به نظرم انتخاب بهترین و با کیفیت‌ترین‌ مربی در این دوره، اهمیت زیادی دارد.

او تاکید کرد: ما در کنار رویا پردازی باید برنامه و بهترین مربی را هم داشته باشیم، در این شرایط ما حتی می‌توانیم در جمع چهار تیم المپیک هم حضور داشته باشیم.

سرمربی فصل گذشته تیم سایپای تهران، در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل جدید لیگ تاکنون هیچ پیشنهادی نداشته است؟ توضیح داد: فعلا که در لیگ نیستم و شرایط بر مراد بعضی‌ها است. ما سال گذشته یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی آن هم با هزینه مطلوب بودیم. متاسفانه تغییر مدیریت و لابی بازی برخی مربیان به اصطلاح مطرح ما که خودشان را جزو بهترین‌ها میدانند، اجازه نداد به هدف‌های خود برسیم.

او افزود: متاسفانه افراد سیاسی به جان ورزش افتاده‌اند که اطلاعات ورزشی آن‌ها هم خیلی پایین است اما گردن ما نیز از مو باریک‌تر بوده و باید با نظر مدیریت کنار بیاییم. متاسفانه دلم از شرایط موجود شکسته است، از شرایطی که برای من حاکم می‌شود. هم در سال ۹۴ که با حداقل هزینه بهترین نتیجه را گرفته بودیم و هم امسال، یک اتفاق مشترک افتاد، حتی در تیم‌های ملی ب و نوجوانان هم عوض شدیم که خودم را به این شرایط وفق می‌دهم. متاسفانه زورمان به آدم‌های سیاسی نمی‌رسد! با این وجود هدف من به جز خدمت به والیبال کشور نیست و بحث مادی در اولویت‌های اول من قرار ندارد، همه کسانی که با بنده کار کرده‌اند این موضوع را می‌دانند. 

شهنازی در مورد پیشنهادهایش نیز گفت: یکسری پیشنهاد از برخی تیم‌ها وجود دارد اما فعلا منتظریم که اگر شرایط ما را قبول کردند همکاری خود را شروع‌ کنیم. در اصل اما فعلا سعی می‌کنم با شرایط موجود کنار بیایم.

انتهای پیام


10658367
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربی سال آسیا انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم شانس برد پرسپولیس نسبت به صنعت نفت روی کاغذ بیشتر است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بانوی ملی پوش اسکیت هنری گفت: رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (پنج شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است