اجتماعی 14:39 - 29 مرداد 1396
جلسه ستاد هماهنگی مشاعر صبح امروز یکشنبه ٢٩ مردادماه در محل ستاد مکه مکرمه برگزار شد.

جلسه ستاد هماهنگی مشاعر با حضور رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید محمدی در این جلسه از اقدامات خوب و شرایط موجود خدمت رسانی به زائرین ابراز رضایت نمود و خداوند را برای این عنایت خاصه شکرگزاری کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت وضعیت مطلوب خدمت رسانی به زائرین و آرامش موجود را حاصل تلاش های بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت،هیئت پزشکی و سایر حوزه های مربوطه دانست که با لطف خداوند تاکنون محقق گردیده است وی تاکید کرد در عین حال کاستی ها و مشکلات احتمالی از دید ما پنهان نخواهد بود و ارائه بهترین خدمات به زائرین منظور و هدف سازمان حج و زیارت است، لیکن یادآور می شود وضعیت آرام موجود نباید ما را دچار غفلت نماید و کار باید با ظرافت و دقت تا پایان عملیات حج دنبال شود.

محمدی با اشاره به برنامه ریزی های بسیار دقیق و منظم در همه حوزه های عملیاتی حج در ایام تشریق بر اجرای صحیح آن تاکید کرد که در این رابطه همه واحدها می بایست از ساز و کار هماهنگ کننده این عملیات بزرگ پیروی کنند تا ان شاء الله همه اقدامات بموقع و به خوبی اجرایی شود.

در ادامه جلسه حمیدرضا محمدی مسئول نقل ترددی در عملیات حج سالجاری توضیحاتی را در خصوص انتقال زائرین به عرفات و منا بر اساس برنامه زمانبندی ارائه کرد.

وی اشاره کرد عملیات انتقال زائرین اهل سنت از مکه به منا در صبح روز هشتم ذی الحجه آغاز خواهد شد که ٩٨ دستگاه اتوبوس تاظهر زائرین مذکور را به منا منتقل خواهند کرد و انتقال سایر زائرین نیز از ساعت ۱۵:۳۰ با تعداد ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به عرفات آغاز خواهد شد که پیش بینی میشود کلیه زائرین قبل از ساعت ٢ بامداد روز ٩ذی الحجه در چادرهای عرفات مستقر شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت در بخش های مختلف تغذیه، امداد، بازرسی ، خدمات پزشکی و نحوه استقرار زائرین در چادرها ، نکاتی را جهت یادآوری و پیگیری مطرح کرد و از مسئولین مناطق مکه خواست تا اطلاع رسانی لازم در بخش شرح وظایف مدیران مجموعه و کاروانها را بصورت خاص در ایام تشریق در جلسات یادآوری کنند و بر ایفای نقش تعیین شده برای ایشان در هر مقطع زمانی در طول عملیات تاکید کنند.

لازم بذکر است حجاج ایرانی در حج سالجاری در چادرهای متفاوت با سالهای قبل که با ارتفاع بلندتر و کولر گازی برای ایشان تأمین گردیده، اسکان خواهند یافت.


9377480
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» توافقنامه سازمان تاکسیرانی تهران و یک شرکت خودروسازی برای جایگزینی ۲ هزار دستگاه خودروی برقی با تاکسی‌های فرسوده شهر تهران امضا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد زندانی که از ۱۲ سال قبل به جرم قتل زن همسایه به قصاص محکوم شده و به خاطر پیگیری نشدن پرونده‌اش از سوی اولیای دم همچنان بلاتکلیف در زندان است طی نامه‌ای از قضات دادگاه کیفری یک استان تهران درخواست کرد تا به وضعیتش رسیدگی شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندهی انتظامی کشور در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی منطقه یک شهرداری تهران از پیشرفت قابل توجه این منطقه در اجرای پروژه‌های ترافیکی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است