استانی 16:07 - 07 شهریور 1393
حجت الاسلام ترابی:
دامغان - خبرگزاری مهر: امام جمعه دامغان از پیروزی مردم مقاوم غزه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در حملات وحشیانه 51 روزه خود و کشتار زنان و کودکان بی گناه به عنوان سومین شکست رژیم نامشروع اسرائیل یاد کرد.

سومین شکست رژیم اسرائیل به ثبت رسید/ زوال رژیم صهیونیستی شروع شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود ترابی در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه شهر دامغان در محل مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: ملت مظلوم و بی پناه غزه توانست در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی به پیروزی برسد بار دیگر فهماند که با مقاومت و ایستادگی می توان در مقابل حملات وحشیانه دشمنان به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی و حامیان او بدانند زوال رژیم صهیونیستی از مدت ها شروع شده است و ملت های مسلمان با اتکا به خداوند، مقاومت و وحدت به پیروزی نهایی خواهند رسید.

مسئولان ساده زیستی شهدا را الگو قرار دهند

خطیب جمعه دامغان همچنین ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: مسئولان باید ساده زیستی و خدمتگزاری به مردم را از شهیدان رجایی و باهنر درس بگیرند و آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

ترابی یادآور شد: روحیه خدمتگزاری بی منت به مردم باید بیش از گذشته در مسئولان تقویت شود.

وی به دیدار اعضای هیئت دولت با رهبر فرزانه انقلاب اشاره داشت و افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار سخنان حائز اهمیتی را بیان فرمودند و در کنار قدردانی از موفقیت های دولت طی یک سال گذشته رهنمودهایی را هم بیان کردند که باید در اجرای آن تلاش کنند و جامه عمل بپوشانند.

ترابی تصریح کرد: دولت دکتر روحانی دارای موفقیت های متمایزی بوده که در طی یک سال گذشته تاکنون می توان به کنترل تورم در جامعه و اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره داشت.

2 هزار کارخانه کشور تعطیل است

امام جمعه دامغان همچنین با بیان اینکه وجود بیکاری و عدم اشتغال در جامعه جوانان و خانواده ها را رنج می دهد افزود: بر اساس آمارهای اعلام شده در جرائد و رسانه ها در حال حاضر دو هزار کارخانه تعطیل در کشور وجود دارد که این به معنای تعطیلی سرمایه ها است.

ترابی خاطر نشان ساخت: دولت باید برای راه اندازی این واحدها که هزینه های زیادی برای ایجاد آن شده است اقدامی انجام دهد و زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کند.

وی در خاتمه ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت: دختران باید با الگو قرار دادن کریمه اهل بیت، به رعایت عفاف و حجاب و عمل به دستورات دین اسلام بپردازند.

نمازگزاران جمعه شهر دامغان با حضور در راهپیمایی، مقاومت مردم غزه را گرامی داشتند و با شعارهای خود جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را در حملات 51 روزه محکوم کردند.

همچنین راهپیمایی حماسی –رزمی دو گردان بیت المقدس، دو گردان امام حسین (ع) و نیروهای پایگاه های محلات و اقشار شهرستان دامغان در شکر گزاری از ملت مقاوم غزه از محل آستان امامزادگان جعفر و محمد(ع)تا محل مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.


4593359
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است