استانی 09:27 - 05 فروردین 1398
ستاد خدمات رسانی هرچه بهتر به میهمانان نوروزی جهت سفر به منطقه سیستان و منطقه باستانی شهرسوخته آماده ارائه خدمات به میهمانان نوروزی است.

شهر سوخته، بهشت باستان شناسان جهان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

به گزارش ایسنا-  سیستان بزرگ به عنوان بهشت باستان شناسان جهان با داشتن آثار باستانی از دوره های مختلف تاریخی  و پتانسیل‌های گردشگری بسیار از جمله اثر جهانی شهرسوخته با بیش از 5 هزار سال قدمت و شهر تاریخی زاهدان کهنه که هنری ساوج لندور (جهانگرد، باستان شناس وجغرافی دان انگلیس که درسال 1901 میلادی به سیستان سفرکرده ، شهر زاهدان کهنه را به لندن شرق (آسیا) لقب داده است) و همچنین داشتن موزه‌های مردم شناسی و موزه شهرسوخته زابل، مکانی مناسب برای سفر و گذراندن تعطیلات نوروزی علاقه مندان به آثار باستانی و میراث فرهنگی ایران زمین است .

ستاد اسکان نوروزی زابل برای خدمات رسانی هر چه بهتر  و معرفی سیستان به عنوان یکی از قطب‌های فرهنگی ایران به میهمانان نوروزی که قصد سفر به این منطقه از میهن اسلامی را دارند تمام تلاش خود را می کنند تا برای رفاه حال مسافرین نوروزی از تمامی پتانسیل های موجود واحد استفاده کنند.



انتهای پیام


10086267
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۲۷ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است