استانی 15:43 - 15 مهر 1401

سرقت‌ها در شهرستان دیر کاهش یافت/ افزایش تصادفات برون‌شهری

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه دیر با تبریک هفته فراجا اظهار داشت: فراجا به عنوان یک نهاد خدمتگزار اصیل‌ترین وظیفه و رسالتش مقابله با ناامنی و ایجاد امنیت است.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر با اشاره به شعار امسال هفته فراجا با عنوان «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس»، افزود: پلیس خادم به عنوان نوک پیکان و خط مقدم مواجهه با مشکلات آحاد مردم بر کسی پوشیده نیست و این خدمت بی منت تا پای جان و در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها و امنیت عمومی ادامه دارد.

وی بیان کرد: بهبود روابط میان مردم و پلیس، خدمت بی واسطه و روزانه و افزایش توان مأموریتی و پاسخگویی به شهروندان از جمله ویژگی‌های برجسته یک پلیس خدمتگزار و البته از رویکردهای مهم پایدارسازی امنیت است.

نظریه با بیان اینکه شهرستان دیر یکی از شهرستان‌های امن استان است، یادآور شد: امسال در شهرستان دیر نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۶۳ درصدی در سرقت مغازه، کاهش ۱۹ درصدی در سرقت منزل، کاهش ۳۳ درصدی در سرقت خودرو و کاهش ۲۱ درصدی در سرقت اماکن هستیم و فقط در سرقت موتورسیکلت شاهد افزایش ۸۵ درصدی هستیم که شهروندان باید بیشتر مراقبت کنند.

وی افزود: تصادفات در شهرها ۵۷ درصد کاهش داشته است و در سطح شهرستان که شامل جاده‌ها هم می‌شود با افزایش ۲۶ درصدی مواجه بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: ۵۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته فراجا در شهرستان دیر برگزار می‌شود.


11704524
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است