فرهنگی‌هنری 00:00 - 09 شهریور 1394
رامبد جوان که شامگاه یکشنبه 8 شهریور میزبان اسکندر کوتی گزارشگر قدیمی فوتبال بود، پاسخ پرسش‌های مکرر طرفداران برنامه‌ی «خندوانه» را داد و رسما از عادل فردوسی‌پور دعوت کرد که به خندوانه بیاید.

چرا عادل فردوسی‌پور به «خندوانه» نمی‌رود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جوان در حضور اسکندر کوتی گزارشگر قدیمی فوتبال گفت که عادل فردوسی‌پور یکی از دوستان خوب اوست، تا به حال هم چندبار از مجری برنامه‌ی 90 دعوت کرده تا به خندوانه بیاید اما عادل فردوسی‌پور قبول نکرده.

رامبد جوان روبه دوربین از عادل فردوسی پور خواست که در این برنامه حاضر شود. اسکندر کوتی هم گفت که مردم عادل فردوسی‌پور را دوست دارند و ختما باید به این برنامه بیاید.

5757


6982546
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک هیئت پنج نفری از سینماگران ۶۵ فیلم منتخب را از نقاط مختلف کشور و از میان فرهنگ‌ها و اقوام متنوع، در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی داوری می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه‌ملی امروز ۲۸ فروردین ماه در سالن کوثر سازمان صداوسیما برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون میراث‌فرهنگی گفت: در سال ۱۴۰۲ سرانه حفاظت و مرمت برای بنا‌های تاریخی هر اثر ۱۳۰ میلیون ریال، معادل ۱۳ میلیون تومان بوده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون میراث‌فرهنگی گفت: در سال ۱۴۰۲ سرانه حفاظت و مرمت برای بنا‌های تاریخی هر اثر ۱۳۰ میلیون ریال، معادل ۱۳ میلیون تومان بوده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون صدای رسانه ملی به عیادت مسعود اسکویی گوینده، پیشکسوت رادیو رفت و گفت: آقای اسکویی صدای آشنا برای همه نسل‌های رادیوست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بازیگر سریال «مشاور» گفت: همه باید بدانند ما حمله نکردیم بلکه ما رژیم صهیونیستی را تنبیه کردیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» این روز‌ها تامین آب آشامیدنی، یکی از اصلی‌ترین دغدغه بشریت به شمار می‌رود. به این بهانه پنج فیلمی را معرفی کرده‌ایم که به به بحران آب اشاره داشته‌اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک صداگذار فیلم‌های سینمایی گفت: صداگذاری فیلم‌های با تعداد کاراکتر‌ها بالا دشوار است و همین که دیالوگ‌ها به گوش شنونده برسند سخت‌ترین کار است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سینما گفت: وظیفه ستاد صیانت این است که یک بیانیه بدهد و عاملان اصلی تعداد مشخصی از فیلم‌ها که قاچاق شده‌اند را معرفی کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلد ششم مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» به قلم محسن عبّاسی ولدی راه‌های شکرگزاری به بچّه‌ها را آموزش می‌دهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است