استانی 12:47 - 06 خرداد 1396
فرمانده سپاه خارگ:
بوشهر - فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ گفت: جزیره مقاوم خارگ به‌عنوان یکی از حساس‌ترین مراکز صنعتی کشور امنیتی مطلوب و مثال‌زدنی دارد.

خارگ به‌عنوان یکی از حساس‌ترین مراکز صنعتی کشور امنیتی مطلوب دارد

عبدالکریم دانش‌آموز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اهالی جزیره خارگ سراسر ایثار و مقاومت هستند؛ رزمندگان خارگیدر دوران دفاع مقدسی حضوری گسترده در جبهه نبرد داشتند و در این راه جان خود را گذاشتند.

وی به حضور جوانان خارگی در آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: رزمندگان خارگ نقش مهمی در آزادسازی خرمشهر داشتند و نباید این نقش را نادیده گرفت به دلیل اینکه از جبهه خارگ به خط مقدم جبهه اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ اضافه کرد: امنیت و آرامشی که امروز کشور دارد در پی مقاومت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع جانانه مقدس است.

وی تصریح کرد: جزیره خارگ به‌عنوان یکی از مهمترین و حساس‌ترین مراکز صنعتی کشور با حضور مقتدر نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج، سپاه سرافراز از امنیت مثال زدنی برخوردار است.

دانش‌آموز  بیان کرد: روز سوم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر در تاریخ انقلاب اسلامی همیشه جاودان خواهد بود و صحنه ایثارگری‌ها و و فداکاری رزمندگان است.

وی یادآور شد: ایران اسلامی حماسه‌سازی رزمندگان دلیر اسلامی در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ۱۳۶۱ را فراموش نخواهد کرد.


9131033
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است