استانی 21:14 - 04 بهمن 1399

توقف سیر نزولی ابتلا به کرونا در لرستان/ احتمال اعمال محدودیت‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا، گفت: طبق گزارش ستاد ملی مدیریت کرونا روند نزولی ابتلاء به بیماری در برخی از نقاط کشور متوقف شده و شواهد حکایت از توقف سیر نزولی کرونا در لرستان نیز دارد.

وی، اظهار داشت: با اعلام دانشگاه علوم پزشکی لرستان، نشانه‌های کوچکی از افزایش تعداد مبتلایان در برخی از نقاط استان مشاهده شده که این موضوع می‌تواند زنگ خطر احتمال تغییر شرایط باشد.

استاندار لرستان، تصریح کرد: با توجه به این موضوع، کمیته‌های ستاد مدیریت کرونا مجدداً فعالیت‌های خود را در راستای دستورالعمل‌های ستاد آغاز خواهند کرد و شرایط استان به طور منظم رصد می‌شود.

خادمی، افزود: اگر وضعیت کنونی که منجر به توقف سیر نزولی ابتلاء به کرونا شده، ادامه یابد مجبور خواهیم بود به تناسب شرایط محدودیت‌هایی را در استان اعمال کنیم.

وی، یادآور شد: در هر شرایطی و تا ریشه کن شدن کامل کرونا، ضرورت دارد همه اقشار جامعه مانند اصناف، مالکین کسب و کار و مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی اهتمام داشته باشند.


10917523
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است