استانی 20:24 - 01 مرداد 1393
با صدور بیانیه‌ای
سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای مردم انقلابی و ولایتمدار این استان را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

سپاه خراسان شمالی مردم را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در بیانیه سپاه جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی، آمده است: سلام بر قدس شریف، سلام بر مسجدالاقصی، سلام بر ناله‌های مسلمانان مظلومی که در نطفه خفه شده است و سلام بر زنان و کودکان بی دفاع غزّه که ناجوانمردانه در ماه خدا به خاک و خون کشیده می‌شوند و هیچ صدایی به حمایت آنان از حلقوم استکباری مجامع و سازمان‌های بین‌المللی بلند نمی‌شود.

این بیانیه آورده است: روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و هم پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزدورانه دموکراسی و حقوق بشر در خصوص انسان‌دوستی را پوچ و بی معنا جلوه داد.

در این بیانیه گفته شده است: حملات و تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر فلسطین به باریکه غزه در حالی تداوم می‌یابد که جامعه به اصطلاح جهانی و سازمان‌های به اصطلاح حمایت از حقوق بشر در سکوتی مرگبار چشم خود را بر روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته‌اند و تاکنون از هرگونه اقدام بازدارنده سر برتافته‌اند.

این بیانیه یادآور شده است: به دنبال حملات پی در پی رژیم منفور صهیونیست هزاران زن و کودک بی دفاع فلسطین زیر گلوله‌های مرگبار این رژیم به خاک و خون کشیده ‌می‌شوند در حالی که همچنان مراکز بین‌المللی جهانی بر این قتل عام انسانی و نسل‌کشی تاریخی دهان فروبسته‌اند و از هرگونه محکومیت سرباز می‌زنند.

این بیانیه آورده است: اما رژیم صهیونیستی باید بداند که قدرت توخالی و پوشالی آن رژیم تعیین کننده و اداره کننده این نبرد نابرابر نخواهد بود بلکه رزمندگان، زنان و کودکان مسلمان فلسطین این بار پیروز میدان خواهند بود چراکه دریافته‌اند تنها مقاومت و پافشاری بر اعتقادات رمز ماندگاری و اقتدار است.

در این بیانیه گفته شده است: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان "روز قدس" تنها یک نام‌گذاری نیست بلکه یک جریان‌سازی فرهنگی، اعتقادی ، سیاسی و استفاده تمام عیار از ظرفیت‌های جهانی اسلام و طراحی هوشمندانه استراتژی سرنوشت‌ساز در روند مقاومت اسلامی و بیداری ملت‌ها است.

این بیانیه یادآور شده است: سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی ضمن محکوم کردن حملات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه که نشان از ضعف و انفعال این رژیم نامشروع است همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس از کشورها و دولت‌های اسلامی می‌خواهد که در پاسخ به عمل مذبوحانه و وقیحانه دشمن صهیونیستی، کنفرانس بین‌المللی راستینی در جهت مانور قدرت اسلامی ملت‌های مسلمان و آزاده با هدف تأکید بر هویت حقیقی قدس عزیز تشکیل دهند و خواستار آنیم که دولت جمهوری اسلامی مثل همیشه در این مهم پیشقدم باشد.


4311353
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است