استانی 16:09 - 30 شهریور 1396
ارومیه- مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره زن مسلمان خواستار تلاش برای تشریح و تبیین الگوی سوم زن مسلمان ایرانی در جهان شد.

زنان شهیده در کنگره ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی بازشناسی می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، شهلا تاجفر ظهر پنجشنبه در چهارمین جلسه کارگروه عفاف و از برگزاری سلسله برنامه‌های ویژه در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این ویژه برنامه ها فراهم آوردن عرصه ای برای هم اندیشی در حوزه مسائل مختلف گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه می باشد.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره ۷۰۰۰ زن شهیده کشور و در خصوص نقش زن مسلمان ایرانی در معرفی الگویی جدید از زن اظهار داشت: همانطوریکه رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم، «زن نه شرقی، نه غربی» است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد: از این رو برای معرفی هرچه بیشتر این الگو در جهان بخصوص از طریق تدابیر ویژه در استان آذربایجان غربی به لحاظ همجواری با کشورهای بیگانه و اینکه می تواند به عنوان مدخل ورودی برای معرفی هرچه بیشتر این الگو به جهان باشد، باید برنامه‌های جامع و عملی داشته باشیم.

تاجفر با بیان اینکه قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متاثر از حفظ ارزش‌های اسلامی می باشد خاطر نشان کرد: مسئولان دستگاه های مختلف و همچنین آحاد جامعه می بایست تلاش نمایند تا با حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب که یکی از مهمترین ارزش ها است پرچم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه در جهان در حال اهتزاز باشد.


9429227
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است