استانی 10:30 - 06 اردیبهشت 1396
رئیس ستاد روحانی در خراسان‌رضوی:
رییس ستاد انتخاباتی روحانی در خراسان‌رضوی گفت: باید تلاش کنیم به عقب برنگردیم و مسیر اعتدال و عقلانیت را استمرار ببخشیم.

مسیر اعتدال و عقلانیت را استمرار ببخشیم

به گزارش خبرنگار ایسنا، حسین امینی در نشستی که روز گذشته در محل ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی با جوانان و دانشجویان برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم امسال حماسه‌ای پر رنگ‌تر از سال 92 رقم بخورد.



وی، راه رسیدن به این هدف را روشنگری و اقناع دانست و ادامه داد: این ماه فرصت گله و شکایت نیست، باید تلاش کنیم حرکت دانشجویان به جامعه منتقل شود.



رییس ستاد انتخاباتی روحانی در خراسان رضوی اثر این انتخابات را نه تنها برای چهار سال بلکه برای دهه‌های آینده عنوان کرد و گفت: یکی از افتخارات نظام این است که در هر خانواده یک یا دو دانشجو وجود دارد.



امینی با اشاره به وظیفه سنگین در خراسان رضوی به علت وجود دو نامزد انتخاباتی بومی با امکانات فوق العاده برای تبلیغات اظهارکرد: درصدی از این امکانات در ستاد آقای دکتر روحانی وجود ندارد، ولی مهم‌ترین دارایی ستادهای آقای دکتر روحانی روحیه شاداب و عزم راسخ شما جوانان است.



وی در خصوص تشکیل ستاد برای جهانگیری گفت: تاکنون حرفی از تشکیل ستاد برای جهانگیری در میان نبوده است. صرف نظر از همه اختلاف نظرها رسالت همه ما این است که محدود به خودمان نباشیم و هر اقدامی لازم باشد به دیده منت در خدمت جوانان خواهیم بود.

انتهای پیام


9043856
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است