استانی 14:08 - 23 مهر 1398
معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور میزان آخرین تخصیص‌های سیل در بخش‌های مختلف را تشریح کرد.

تشریح میزان آخرین تخصیص‌های سیل در بخش‌های مختلف

به گزارش ایسنا، حمیدرضا عدل در جلسه شورای برنامه‌ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی لرستان با اشاره به اینکه تسهیلات سیل در چند بخش پرداخت شده، افزود: تا کنون ۸۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف به تصویب هیات وزیران رسیده است.

وی ادامه داد: حدود ۵۰۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات هزینه‌ای به تصویب هیات وزیران رسیده و بالغ بر ۶۸ درصد آن پرداخت شده اشت.

عدل اضافه کرد: در بخش تملک نیز بالغ بر ۵۱۰۰ میلیارد تومان تصویب شده که تا کنون ۷۰ درصد آن پرداخت شده و همچنین خارج از تسهیلات یک‌هزار میلیارد تومان در سه بخش کشاورزی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان این هفته تقدیم هیات وزیران می‌شود که مصوب خواهد شد.

 معاون امور فنی و زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور یادآور شد: در بخش کشاورزی ۲۷۰۰ میلیارد تومان تصویب شده که از این میزان ۵۰ درصد تخصیص یافته است. برای بنیاد مسکن که اولویت اول دولت است نزدیک به ۳۰۰۰ میلیارد تومان مصوب شده که ۹۳ درصد آن تخصیص پیدا کرده و از ۱۵۰۰ میلیارد تومان مصوب راه و ترابری نیز ۸۰ درصد تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: برای زیرساخت‌های درون شهری و برخی روستاها حدود ۹۴۰ میلیارد تومان به تصویب رسیده که ۵۰ درصد از این مبلغ تخصیص پیدا کرده است.

عدل خاطرنشان کرد: برای وزارت نیرو در بخش‌های مختلف ۱۴۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسیده که ۶۴ درصد آن تخصیص پیدا کرده اما بخش مهندسی رودخانه‌ها به طور صد درصد تخصیص یافته است.

معاون امور فنی و زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به روستاهای سیل زده در حاشیه سد سیمره تصریح کرد: برای این روستاها  ۳۳۹ میلیارد تومان مصوب و تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده و در آینده نیز مابقی آن پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان تخصیص یافته‌شده در بحث جبران خسارات سیل به لرستان بیش از یک‌هزار میلیارد تومان است، اضافه کرد: در سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص مشکلی نداریم و آمادگی داریم که برای لرستان مبلغی که تصویب شده را تخصیص دهیم.


10267154
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است