استانی 13:17 - 30 بهمن 1397

قهرمانی مازندران در مسابقات فوتسال کارگران کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران اصغری اظهار داشت: در دیدار نهایی، تیم ایران‌خودرو مازندران با نتیجه یک بر صفر تیم خالص ‌سازان زنجان را شکست داد و با قهرمانی در این مسابقات به لیگ دسته‌ یک فوتسال کشور راه پیدا کرد و در این مسابقات تیم ایران خودرو استان مازندران، تیم خالص سازان استان زنجان و تیم دکتر عبیدی استان تهران به ترتیب به مقام های اول تا سوم کسب کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: این مسابقات برای کسب مجوز در مسابقات لیگ یک کشور بوده که تیم های بسیار خوب و قدرتمندی حضور داشتند و بازیکنان زحمتکش مازندران با توجه به شرایط مسابقه و سختی هایی که داشتند با تمام وجود بازی کردند و قهرمانی را به جامعه کاروتلاش استان هدیه دادند.

وی ادامه داد: مقوله ورزش برای جامعه کار و تولید یک ضرورت بوده و تاثیر شگرفی بر سلامت روانی، تعاملات گروهی، افزایش بهره وری و تقویت اعتماد به نفس کارگران دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه ورزش برای همه اقشار جامعه به ویژه کارگران که به لحاظ کار سختی که انجام می دهند باید بیشتر مود توجه قرار گیرد، گفت: ما ظرفیت خوبی در بحث ورزش کارگری داریم و در آینده شاهد پیشرفت چشمگیری در ورزش کارگری هستیم.

وی در پایان از زحمات و پیگیری های ویژه مهندس دامادی رییس هیئت ورزشی کارگران مازندران که قدم های موثری در پیشرفت و توسعه ورزش کارگری برداشتند.


10058796
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است