ورزشی 20:48 - 15 مهر 1394
ورزشکاران از هر زمانی که سهمیه المپیک یا پارالمپیک را کسب کنند تا زمان اعزام، کمک هزینه و حقوق دریافت می کنند. البته این مسئله بستگی به پرداخت اعتبار کافی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی دارد.

معاون وزارت ورزش گفت: ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کنند تا زمان آغاز بازی های المپیک ریودوژانیرو، ماهانه 2 میلیون تومان از سوی این وزارتخانه، حقوق دریافت خواهند کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدنصراله سجادی عصر چهارشنبه پس از نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پاراالمپیک، تصریح کرد: در نشست امروز گزارشی از آخرین وضعیت کسب سهمیه و شرایط فنی تیم ها ارائه و همچنین تصمیماتی در زمینه تغذیه ،روانشناسی و ارائه خدمات مشاوره به فدراسیون های المپیکی، گرفته شد. وی همچنین درمورد حقوق مربیان تیم های ملی نیز گفت: به زودی در این خصوص تصمیم گیری و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

سهمیه بگیران ریو تا المپیک 2 میلیون تومن حقوق می گیرند

محمود خسروی وفا نیز اظهار داشت: دراین جلسه، موضوع پرداخت کمک هزینه و حقوق ورزشکاران المپیکی مطرح و تصویب شد که کمک هزینه و حقوق ورزشکاران المپیکی به صورت برابر پرداخت شود.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین درباره کمک هزینه و حقوق مربیان رشته های المپیکی گفت: قرار شده درخصوص کمک هزینه و حقوق مربیان رشته های المپیکی نیز در جلسه دیگری، بررسی و تصمیم گیری شود اما آنچه مسلم است، کمک هزینه و حقوق مربیان المپیکی و پارالمپیکی نیز یکسان خواهد بود. ورزشکاران از هر زمانی که سهمیه المپیک یا پارالمپیک را کسب کنند تا زمان اعزام، کمک هزینه و حقوق دریافت می کنند. البته این مسئله بستگی به پرداخت اعتبار کافی از سوی سازمان مدیریت برنامه و برنامه ریزی دارد. اگر اعتبار لازم پرداخت نشود، قطعا باید مدیریت کرد تا حداقل، پرداخت ها یکسان باشد.

وی درخصوص سهمیه ایران در پارالمپیک ریو 2016 گفت: در پارالمپیک لندن 78 سهمیه داشتیم که فکرمی کنم این مقدار در المپیک ریو بالای 80 سهمیه باشد.


7175628
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است