فرهنگی‌هنری 19:24 - 23 اسفند 1396
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دو حکم جدید صادر کرد.

۲ حکم جدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی به استناد ماده ٢ قانون تاسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی کشور، و در پی صدور احکام اعضای هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور از سوی رییس‌جمهور،  علیرضا مختارپور قهرودی را به عنوان دبیرکل هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب کرد.

در حکم وزیر ارشاد خطاب به علیرضا مختارپور قهرودی آمده است:

«نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجربیات اجرایی جناب‌عالی به استناد ماده ٢ قانون تأسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی کشور، به‌موجب این حکم به سمت «دبیرکل هیأت‌امناء» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد نسبت به تجهیز و توسعه و نظارت بر فعالیت کتابخانه‌های عمومی کشور، سامان بخشیدن به وضعیت نیروی انسانی، تهیه طرح‌ها و برنامه‌های لازم و اجرای سیاست‌های مصوب هیأت‌امناء و انجام سایر وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

پیش‌تر دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور، دکتر مهری پری‌رخ، دکتر فاطمه فهیمی‌نیا، هوشنگ مرادی کرمانی، دکتر محسن جوادی و علیرضا مختارپور قهرودی را به عنوان اعضای هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب کرده بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حکمی علی‌اصغر سیدآبادی را به عنوان مشاور وزیر در امور برنامه‌ریزی منصوب کرد.

متن حکم سیدعباس صالحی به شرح زیر است:

«نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر در امور برنامه‌ریزی منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با مشورت با اندیشوران و صاحب‌نظران عرصه‌های فرهنگ، هنر و رسانه در ارائه طرح‌ها و نقطه نظرات سازنده، و پیگیری امور محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام


9714986
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» افخمی گفت: به نظرم به آوینی ایدئولوژیک بودن نمی‌چسبد، نمی‌شود کسی ادعا کند فهم ایدئولوژیک دارد و در عین حال پدیدارشناس هم باشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از وزرای فرهنگ کشور‌های دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب امسال دعوت کرده‌ایم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین پایانی دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲،برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: مرمت بخشی از حرم شاه عبدالعظیم را در دستور کار داریم و طی ۶ ماه آینده مرمت آن انجام می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با پنج فیلم‌نامه موافقت کرد که «زیبا صدایم کن» به کارگردانی سیدرسول صدرعاملی از جمله این آثار است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با پنج فیلم‌نامه موافقت کرد که «زیبا صدایم کن» به کارگردانی سیدرسول صدرعاملی از جمله این آثار است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» عکس صحنه پردازی شده وارثین، روایتی از مقاومت مردم فلسطین در ماه‌های اخیر را به داستان پیامبران خدا پیوند می‌زند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ» بر اساس تفاهماتی با سازمان برنامه و بودجه راه‌اندازی می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تصویب شعار این دوره از نمایشگاه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل تلوبیون گفت: در حال تلاش برای توسعه زیرساخت هستیم تا با انجام این کار قابلیت دانلود نیز به اپلیکیشن بازگردد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است