استانی 17:28 - 20 بهمن 1394
سخنگوی جبهه اعتدال وعقلانیت در خراسان رضوی گفت: لیست مورد حمایت این جبهه برای نامزدهای مجلس خبرگان اعلام می‌شود.

جبهه اعتدال و عقلانیت برای انتخابات خبرگان لیست مستقل اعلام می‌کند

غلامرضا قلندریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، با اعلام این مطلب اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران و یکی از نهادهای اساسی کشور است که مهمترین کارکرد و نقش آن در تداوم اصل مترقی ولایت فقیه و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: لیست نامزدهای مورد نظر جبهه اعتدال و عقلانیت در استان خراسان رضوی تلفیقی از لیست مورد تایید جامعه مدرسین و برخی اعزه دیگر خواهد بود که خبرگی ، زبدگی و تلالوء فعالیت‌های ممتد علمی ، حوزوی، سیاسی و ... در سوابق آنها می‌درخشد .

سخنگوی جبهه اعتدال و عقلانیت، انتخابات را نماد و مظهر مردم سالاری دینی و فرصت مناسبی برای همدلی بین تمام قومیت‌ها و احزاب سیاسی بر شمرد و گفت: به نظر می‌رسد نباید از این فرصت و تکلیف به راحتی گذشت .

وی خاطرنشان کرد: ملت فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی باید مثل گذشته با عزمی راسخ و با تبعیت از امام و رهبر جامعه اسلامی با شرکت در 2 انتخابات بزرگ در 7 اسفند ماه با حضور حداکثری و هدفمند به دنیای استکبار اثبات کنند که همواره پشتیبان محکمی برای نظام هستند.

قلندریان در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: شمارش معکوس برای برپایی حماسه‌ای دیگر و حرکتی برکت خیز برای حضور مردم در راهپیمایی عظیم 22 بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی ایران آغاز شده است و بدون تردید آحاد ایرانیان با حضور حداکثری خود در راهپیمایی روز پنجشنبه حرکتی دشمن شکن و مایوس کننده برای بد خواهان نظام را به نمایش خواهند گذاشت و رکورد جدیدی را در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد.

انتهای پیام


7669454
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است