استانی 15:05 - 29 اسفند 1396
قم - درب‌های ورودی و محل‌های استقرار ویژه خواهران، برادران و خانواده‌های زائر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در برنامه تحویل سال مشخص شد.

محل‌ استقرار زائران حرم حضرت معصومه(س) در لحظه تحویل سال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، برادران زائر آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای شرکت در برنامه تحویل سال باید از درب‌های ۱۰،۹،۱،۱۴،۱۶،۱۷ و ۲۱ و همچنین خواهران نیز باید از درب‌های ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷، ۸، ۱۱، ۱۸ و ۲۰‌ تردد داشته باشند.

در ویژه‌برنامه تحویل سال حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، شبستان امام خمینی(ره) و صحن حضرت صاحب‌الزمان(عج) برای برادران و بالکن‌های غربی و شرقی شبستان امام خمینی(ره)، شبستان حضرت نجمه خاتون(س)، شبستان‌ها، راهروی مجاور و ضلع جنوبی صحن مسجد اعظم و صحن امام رضا(ع) برای خواهران در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، میدان آستانه، صحن حضرت جوادالائمه(ع) و صحن جامع فاطمی(س) نیز برای استقرار خانواده‌ها در ویژه‌برنامه تحویل سال آماده‌سازی شده است.

گفتنی است، ویژه‌برنامه تحویل سال جدید در آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) دو ساعت مانده به نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود و با اقامه نماز جماعت به امامت حضرت آیت‌الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی، سخنرانی آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی و پخش پیام مقام معظم رهبری تا یک ساعت بعد از نماز ادامه خواهد داشت.


9721337
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است