فرهنگی‌هنری 10:22 - 11 بهمن 1393
زنجان - ایرنا - مدیر کل کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: سه قصه گوی کانون پرورش فکری استان زنجان به هفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون که از 27 تا 30 بهمن در کرمانشاه برگزار می شود راه پیدا کردند.

به گزارش روزشنبه روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، محمد نقی صالحی افزود: عزیزه ریحانی منفرد مسوول مرکز فرهنگی و هنری مجتمع با قصه «ریسمان طلایی »، مجتبی بیات مربی کتابخانه سیار روستایی در بخش کتابخانه ای و یاسمن رحیمی نیکو عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک با قصه « لولوی پشمالو » از برگزیدگان هفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمانشاه شناخته شدند.



وی اظهار کرد: اداره کل فرهنگی و امور استان های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بررسی فیلم قصه گویی برگزیدگان استانی این جشنواره در مجموع، 59 قصه گوی ایرانی را شامل 31 قصه گوی اصلی، یک برگزیده بخش فراگیر، 19 برگزیده قصه گویان کتابخانه ای وهشت برگزیده جشنواره قصه گویی رضوی را با رای گروه های داوری برای شرکت در مرحله ی پایانی جشنواره که روزهای 27 تا 30 بهمن 1393 در شهر کرمانشاه برگزار می شود، معرفی کرده است و دو برگزیده استان آذربایجان شرقی در بخش اصلی این جشنواره حضور خواهند داشت.



مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: از میان 40 قصه گوی بین المللی متقاضی شرکت در جشنواره از 22 کشور جهان 10 تا 12 قصه گوی مطرح بین المللی نیز برای بازگویی قصه های خود و حضور در این رویداد فرهنگی به کرمانشاه سفر کنند.



صالحی ادامه داد: بر اساس آمار ارایه شده از سوی مسوولان برگزاری جشنواره در مجموع یک هزار و 777 نفر شامل یک هزارو293 مربی کانون، 475 شرکت کننده آزاد و 9 شرکت کننده بخش فراگیر (برای کودکان دارای نیازهای ویژه) که از میان آن ها در مرحله ی استانی آثار 348 قصه گو شامل 292 قصه گوی کانونی، 47 قصه گوی آزاد و 9 قصه گوی فراگیر برای داوری پایانی به دبیرخانه جشنواره در تهران ارسال شد.



7318/596

انتهای پیام /*


5738797
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «بازار هنری ایران» از امسال برگزار می‌شود، گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان به عنوان نخستین محصول مرکز نوجوان سوره، اول اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سال ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای از داستان‌های وحشتناک که تماشاگران را در تاریکی سینما به لرزه درآورد، سالی ترسناک برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است