اقتصادی 04:14 - 05 اردیبهشت 1393
پربازدید ترین خبرهای فارس در روز پنجشنبه شامل قیمت جدید بنزین‌ تعیین شد، بنزین سهمیه‌ای لیتری ۷۰۰ تومان ، آزاد ۱۰۰۰ تومان،

پربازدید ترین خبرهای فارس در پنجشنبه ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری فارس ۱۰ عنوان از پر بازدیدترین خبرهای فارس در روز پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۹۳ به شرح زیر است. 

قیمت جدید بنزین‌ تعیین شد/ بنزین سهمیه‌ای لیتری ۷۰۰ تومان ، آزاد ۱۰۰۰ تومان

... قیمت هر لیتر بنزین سهمیه‌ای 700 تومان و هر لیتر بنزین آزاد 1000 تومان تعیین شد.

همچنین گازوئیل 250 تومان، بنزین سوپر آزاد 1100 تومان، هر متر مکعب سی ان جی 450 تومان و بنزین سوپر سهمیه‌ای هر لیتر 800 تومان و هر لیتر بنزین خودروهای دولتی با نرخ آزاد و معادل 1000 تومان محاسبه می‌شود

...

از «اوین» تا «لندن»؛‌ ‌زندانی یا گزارشگر بی‌بی‌سی؟/ دیروز ترانه موسوی؛ امروز بند ۳۵۰ اوین

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، پنجشنبه 28 فروردین خبری از سوی رسانه‌های معاند نظام مبنی براینکه  محکومین بند 350 زندان اوین در آنچه که به آن اعتراض از نحوه «بازرسی» یاد شده مورد تهاجم ماموران قرار گرفته‌اند، منتشر شد. در این میان اما نکته جالب توجه آن است که چرا باید برخی زندانیان از تفتیش و بازرسی بند خود در هراس باشند؟

شاید ادعای رخداد این حادثه یک‌بار برای همیشه مشخص کند که چگونه وسایل ارتباطی به داخل محیط زندان انتقال داده می‌شود و از سویی دیگر اخبار معنی‌دار توسط چه افرادی در اختیار سرویس‌های جاسوسی به همراه نوادگان آن‌ها یعنی بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا قرار می‌گیرد.

* حمله‌ای که ساخته شد/ از «اوین» تا «لندن»

مخابره ساختگی درگیری بین نیروهای انتظامی و زندانیان بند 350 اوین، خبر از طراحی توطئه جدیدی از سوی ناامیدان فتنه 88 برای ساخت معجونی از مظلوم‌نمایی با چاشنی سیاه‌نمایی می‌داد.

پس از انتشار این ادعا از سوی سایت کلمه، اولین بار زنگ‌ها برای خط بی‌بی‌سی فارسی وابسته به خاندان سلطنتی انگلیس به صدا درآمد و روایتی ساختگی در این باره منتشر شد.

این شبکه وابسته به وزارت امور خارجه  انگلیس، با پرداختن به این موضوع به مصاحبه با مادر یکی از محکومین می‌پردازد که در این مکالمه وی به این شبکه می‌گوید: «ما هیچ خبری نداریم و به شدت نگران هستیم، [شنیده‌ایم] تعدادی مجروح و تعدادی را با ضرب و شتم به انفرادی بردند. خود این بی‌خبری ما را در این چند ساعت نگران کرده است.» ...

گلزنی بازیکن بلژیکی با دریبل دیدنی+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، در لیگ فوتبال بلژیک و در دیدار تیم‌های فوتبال وارگم و لوکرن، تئو بونوگوندا بازیکن جوان و 18 ساله تیم وارگم با دریبلی دیدنی و زیبا موفق به گلزنی شد و گل او مورد توجه رسانه‌های اروپایی قرار گرفت...

سیر صعودی گرایش به حجاب اسلامی در قرقیزستان+تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، با وجود آنکه در مدت 70 سال دوران شوروی، کنترل سختی بر دین و مذهب در قرقیزستان صورت می‌گرفت اما در سال‌های اخیر گرایش به ارزش‌های والای اسلامی در میان مردم این کشور افزایش یافته که یکی از نشانه‌های آن، افزایش علاقه‌ بانوان قرقیزستان به استفاده از حجاب است. حجاب مانع پیشرفت زنان مسلمان نیست در این خصوص «آدلیا» یکی از افراد علاقمند به استفاده از پوشش اسلامی و حجاب اسلامی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس از علاقه و تصمیم خود برای انتخاب حجاب اسلامی سخن گفت. وی اظهار داشت: من حدود هفت سال است که به حجاب اسلامی روی آورده‌ام چرا که متوجه شدم این مسئله فرمانی است از طرف خداوند برای هدایت بشریت و من که یک مسلمان هستم باید به دستورات خداوند عمل کنم.

....

آیت‌الله ملکوتی دعوت حق را لبیک گفت+زندگینامه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله مسلم ملکوتی (۱۳۰۲-۱۳۹۳) که مدتی به علت بیماری ریوی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری بود، امروز جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

آیت‌الله ملکوتی در هفتم شهریور سال 1302 هجری شمسی مطابق با 17 محرم 1342 هجری قمری در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد. پدرش مشهدی یوسف، کشاورزی متدین بود و با علمای منطقه ارتباط مستمر داشت؛ وی که به آموزش علم و خواندن و نوشتن علاقه‌مند بود به مکتب‌خانه می‌رفت و فرزندش مسلم را نیز با خود به آن‌جا می‌برد. ادامه خبر را از اینجا بخوانید...

برنامه موشکی ایران هرگز در گروه ۱+۵ بررسی نشده است/ آمریکا کارشکنی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه شب گذشته در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان «راشا تودی» روسیه اعلام کرد که برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران هرگز موضوع مذاکرات در چارچوب مذاکره کنندگان گروه «1+5» در زمینه برنامه هسته‌ای ایران قرار نداشته است. لاوروف در عین حال تاکید کرد: نه تنها این مسئله هرگز در گروه 1+5 مطرح نشده، بلکه حتی بخشی از توافقاتی که در چارچوب حل و فصل برنامه هسته‌ای ایران که در ماه نوامبر در ژنو بدست آمده هم نیست. رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه با یادآوری اینکه، توافقات هسته‌ای ژنو بین ایران و گروه 1+5 بسیار شفاف هستند، افزود: «علت عدم موفقیت در تحقق این توافقنامه آن است که طرف آمریکایی مسئله عدم گسترش را مطرح کرده است و به همین دلیل این خطر وجود دارد که همه تلاش‌ها بر باد برود.». ادامه خبر را در این پیوند بخوانید.

.....

درخواست دولت برای جلوگیری از پخش یک برنامه تلویزیونی/ ساخت شهربازی بر روی قبور صحابه پیامبر(ص)/ علت برکناری مرد افسانه‌ای عربستان

علت برکناری مرد افسانه‌ای عربستان، توهین روزنامه اصلاح‌طلب به مردم اصفهان و هتک حرمت ۲ فرد ناشناس به یک زن مسلمان از مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور است.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برد پرگل استقلال در شام آخر و صعود مقتدرانه فولاد با تحقیر تیم عربستانی

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال و فولاد دو نماینده دیگر ایران برخلاف شب اول که سپاهان و تراکتور شکست خوردند، مقابل حریفانشان پیروزی پرگلی را بدست آوردند. 

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نخستین رقیب انتخاباتی بشار اسد+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از العالم ، رییس مجلس سوریه امروز (چهارشنبه) از ارائه درخواست نامزدی یکی از نمایندگان این مجلس به نام «ماهر عبدالحفیظ حجار» برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سوریه خبر داد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نرخ دلار ۲۰ تومان و سکه ۸ هزار تومان کاهش یافت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افت 20 تومانی نرخ دلار آمریکا در بازار باعث شد تا امروز قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید با 8 هزار تومان کاهش به 993 هزار تومان برسد.

بنابراین گزارش،قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با 8 هزار تومان کاهش 993 هزار تومان معامله شد.

قیمت ربع سکه 320 هزار تومان و نیم سکه بهار آزادی 536 هزار تومان بود.

نرخ دلار آمریکا در بازار ارز که دیروز به 3310 تومان رسیده بود با 20 تومان کاهش به 3290 تومان داد و ستد شد.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز 1285 دلار بود.


3569702
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته مسئولان، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ده هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های در دست احداث اضافه شد و تاکنون اقداماتی موثر در خصوص اخذ و ابلاغ مصوبات و صدور مجوز‌های مرتبط با ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر صورت گرفته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که امسال میزان خرید به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتن و در صورت شرایط مساعد رطوبت و دما به ۱۱ میلیون تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران _کرج _ قزوین و محور چالوس گزارش شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو؛ ظرفیت تولید محصول پژو پارس، از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال ۱۴۰۳، به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به فراوانی عرضه و شرایط رقابتی، مغازه‌داران انواع میوه و صیفی را زیر نرخ مصوب عرضه می‌کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا جمعه شاهد وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت:موضوع پرداخت یارانه‌ها و از جمله یارانه انرژی به مردم و تولیدکنندگان یک ضرورت است به طور کلی یارانه باید در راستای حمایت از کالای داخلی باشد و یارانه به دست مصرف کننده نهایی یعنی افراد برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با تصویب‌ افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، حداقل و حداکثر حقوق آن‌ها مشخص شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع و مصرف ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در هشتمین نوروز با رشد ۲۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است