استانی 00:38 - 10 خرداد 1399

ایران برای حفظ تمامیت اراضی و امنیت کامل تلاش می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی جمعه شب در دیدار با همتای خود در کشور عراق بر حسن همجواری، امنیت و آرامش در مرزهای ایران و عراق در غرب کشورمان تاکید کرد و افزود: ایران برای حفظ تمامیت اراضی و امنیت کامل تلاش می‌کند.

وی همچنین خواستار انجام گشت‌های همزمان و مشترک در دو سوی مرز برای برخورد با اقدامات تروریستی شد و عنوان کرد: مدیریت سنگینی در این منطقه با همکاری نیروهای عراق انجام می‌دهیم و حتماً کسانی که مخل امنیت مرزی در این منطقه هستند به سزای عمل خود خواهند رسید.

سردار رضایی با تسلیت سه مرزبان ناجا در هنگ مرزی سردشت عنوان کرد: با همکاری و هماهنگی دوستان عراقی این منطقه به صورت کامل مدیریت می‌شود و عاملان این حادثه به سزای عمل خود خواهند رسید.

امروز سردار رضایی و جمعی از فرماندهان در محل حادثه شهادت مرزبانان سردشت حضور یافته و ضمن ادای احترام به شهدای والا مقام بر سر خاک و خون مطهر ریخته شده آنان فاتحه و صلوات نثار کردند.

شب گذشته در پی پایش و کنترل مناطق مرزی سه نفر از مرزبانان دلاور در منطقه مرزی سردشت در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی امروز در سفر به استان آذربایجان غربی، از منطقه درگیری و شهادت سه مرزبان با اشرار مسلح در مرز سردشت به صورت هوایی و زمینی بازدید کرد.

سردار رضایی به همراه سردار " مسعود خرم نیا" فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی به وسیله یک فروند بالگرد به منطقه مرزی سردشت عازم شد و به صورت تخصصی محل مزبور را مورد پایش هوایی و زمینی قرار داد و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

مرزبانان هنگ مرزی سردشت حین کنترل پایش نوار مرزی با اشرار مسلح درگیر شدند که در این درگیری مسلحانه، متأسفانه ۳ نفر از مرزبانانمان به نام‌های استوار یکم "تقی بهره ور"، گروهبان یکم "هادی عبدی" و سرباز "علیرضا اسلام دوست" به فیض والای شهادت نائل آمدند.


10551659
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است