استانی 13:50 - 23 آذر 1398

ترویج ارزش‌های دفاع مقدس برطرف کننده مشکلات ملی است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ایزدی پیش از ظهر شنبه در ستاد بررسی مشکلات جامعه ایثارگران استان اردبیل عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثارگری در امور کشور باعث برطرف سازی بسیاری از مشکلات امروزی موجود خواهد شد.

به گفته وی فرهنگ ایثارگری برجای مانده از فداکاری و جان فشانی شهدای دوران دفاع مقدس، جانبازان و آزادگانی بوده که برای صیانت از استقلال و عزت کشور هر آنچه داشتند را فدا کردند.

معاون امور حقوقی و مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: اقشار مختلف مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در تمامی حوزه‌ها از فرهنگ ایثارگری الگوبرداری کرده و برای نهادینه سازی این فرهنگ به شکل مطلوبی تلاش نمایند.

ایزدی در ادامه با بیان اینکه تعدد قوانین از جمله مشکلات موجود در بین جامعه ایثارگران محسوب می‌شود، افزود: مسئولان و دست اندرکاران جامعه ایثارگری و دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل مناسب با یگدیگر برای رفع مشکلات جامعه ایثارگران بکوشند.

وی یادآور شد: رفع مشکلات جامعه ایثارگران و ارائه خدمات مطلوب به این قشر نیازمند آن بوده که از لحاظ فنی و کارشناسی بررسی‌های دقیقی در خصوص موانع و چالش‌های موجود با هم افزایی نهادهای مرتبط انجام پذیرفته و در ادامه راهکارهای عملیاتی ارائه شود.

معاون امور حقوقی و مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: همکاری و تعامل مستمر بنیاد شهید و امور ایثارگران با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حال انجام بوده تا در طرح‌ها و لوایح مرتبط با ایثارگران و برگزاری نشست‌های تخصصی کمیسیون‌های مجلس موارد و مسائل موجود اطلاع داده شود.

ایزدی عنوان کرد: از سوی معاونت امور حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری دوره‌های آموزشی مقررات و قوانین به کارکنان حقوقی و جامعه ایثارگری در دستور کار قرار گرفته و برای تسریع در رسیدگی و پاسخگویی به نامه‌های ارسالی از طریق نمایندگان مردم در خانه ملت نیز برنامه‌ریزی شده است.

استان اردبیل سه هزار و ۴۰۰ شهید و ۱۰ هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


10318721
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است