استانی 13:37 - 26 مهر 1397

شرایط لرستان از میانگین کشور بهتر است/ هم‌افزایی برای رفع مشکلات

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی ظهر پنجشنبه در گردهمایی ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه از آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان به واسطه همه حمایت های خوبی که از دولت و دستگاه های اجرایی دارند، تشکر می کنم، اظهار داشت: همیشه از رهنمودهای ایشان استفاده می کنیم و کمک می کنند ما را در خدمت رسانی به مردم؛  در شهرستان ها هم همینگونه است و ائمه جمعه کمک کننده هستند.

وی با بیان اینکه شرایط امروز به گونه ای است که یک مقدمه لازم و یا یک امر لازم وجود دارد تا شرایط را با موفقیت را بگذرانیم، تصریح کرد: امروز نیازمند وحدت و همراهی هستیم؛  تنها راه این است که تسلیم نشویم و مبارزه کنیم،  شرط این است که از داخل با هم نزدیک باشیم و هم افزا باشیم؛ انرژی ها جمع شود و کمک کنیم یک گام جلو برویم.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه این همکاری و هماهنگی یک انتخاب نیست، یک ضرورت و یک وظیفه است، افزود: همه موظف هستند همکاری و کمک کنند تا کارها جلو برود،  به این معنی نیست که نقدها را نگوییم یا اگر جایی مشکلاتی هست بیان نکنیم؛  آن ها سر جای خودش است و هرجا مشکلی هست از باب کمک به هم و بهتر شدن فضای کار باید یادآوری کنیم.

خادمی با اشاره به اینکه فکر می کنم بخش عمده ای از سختی ها گذشته است، دشمنان هرچه می خواستند انجام بدهند دادند، ادامه داد: ما این مرحله را طی خواهیم کرد،  کسانی که در این شرایط مردم و نظام را همراهی نکنند پشیمان می شوند، همانند زمان دفاع مقدس که عده ای در جنگ همکاری نکردند و بعدا پشیمان شدند.

وی با بیان اینکه هم در سطح ملی ضعف ها و مشکلاتی وجود دارد هم در سطح استانی، این سیستم بی عیب و نقص نیست، کمک کنیم عیب ها برطرف شود تصریح کرد: در چند ماه اخیر کشور مشکلاتی داشت و ما جزو استان هایی بودیم که کمتر مشکل داشتیم، در بخش عمرانی و اقتصادی با همین آهنگ در استان دارد کار می شود؛ محدودیت ها زیاد است اما مجموع شرایط ما مناسب است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه خوشبختانه نمایندگان استان کمک می کنند، آیت الله میرعمادی خیلی جاها پیگیری کرده و کارها در دست پیگیری است، افزود: مجموع شرایط استان از میانگین کشور بدتر نیست و تا حدودی هم بهتر است.


9946505
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است