استانی 13:31 - 14 فروردین 1399
سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان خبر داد؛
ایسنا/اصفهان سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان گفت: در سامانه‌ی «سما لایو» امکانی ایحاد شده تا دانشجویان با وارد شدن در سایت بتوانند به صورت تعاملی با اساتید در ارتباط باشند، فاز اول این تعامل به صورت آفلاین خواهد بود که طریقه دسترسی آن به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

ارائه آموزش های مجازی در دانشگاه علمی کاربردی اصفهان

بهزاد رضائی در ارتباط با آغاز آموزش های مجازی در دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان، اظهار کرد: سامانه آموزش مجازی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان در سامانه «سما لایو» راه اندازی شده است و تاکنون تعدادی از اساتید محتوای آموزشی مورد نیاز را به صورت آزمایشی در سامانه بارگذاری کرده‌اند.

وی ادامه داد: در سامانه‌ی «سما لایو» امکانی ایجاد شده تا دانشجویان با وارد شدن در سایت بتوانند به صورت تعاملی با اساتید در ارتباط باشند، فاز اول این تعامل به صورت آفلاین خواهد بود که طریقه دسترسی آن به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان افزود: در فاز اول دروس تئوری به صورت مجازی ارائه می شوند و دروس عملی، کارورزی و کاربینی پس از بازگشایی دانشگاه ها و یا در تابستان برگزار خواهند شد.

رضائی با اشاره به برگزاری ترم تابستانه، تصریح کرد: به احتمال زیاد با توجه به شیوع ویروس کرونا،  ترم بهمن ماه تا شهریور ادامه پیدا خواهد کرد و در تلاشیم برای دانشجویان فارغ التحصیل ترم تابستانه را نیز ارائه کنیم.

وی ادامه داد: برای تسهیل مسائل دانشجویان، کمیسیون موارد خاص استان تمهیداتی را پیش بینی کرده و انعطاف پذیری بیشتری برای دانشجویان، به خصوص دانشجویان ترم آخر خواهیم داشت.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان با اشاره به وضعیت ثبت نام دانشجویان، اظهار کرد: دانشجویانی که در تکمیل ظرفیت ترم بهمن ثبت نام کردند جهت نهایی شدن ثبت نام مهلت دارند تا ۱۷ فروردین ماه مدارک خود را در سامانه بارگذاری کرده تا انتخاب واحد و دسترسی برای حضور در کلاس های مجازی فراهم شود.

رضائی ادامه داد: طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، کارمندان اداری در ادارات حضور خواهند داشت و به امور دانشجویان رسیدگی خواهند کرد. ستاد مرکزی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان و مراکز آموزشی مرتبط بعد از پایان تعطیلات نوروزی طبق روال معمول فعال خواهد بود. همچنین دسترسی مورد نیاز برای دورکاری در نظر گرفته شده است و کلیه فرایندهای خدمات دانشجویی به صورت کامل و عمدتا بدون نیاز به حضور دانشجویان و عمدتا از طریق دورکاری ارائه خواهد شد.

انتهای پیام


10466244
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است