استانی 22:33 - 25 تیر 1398

ورزشکاران مدال آور زنجان حمایت می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی عصر سه شنبه در نشست تخصصی رؤسای هیئت‌های ورزشی استان زنجان که در تالار پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، با تأکید بر اینکه خدمتی که امروز به مردم می‌کنیم، نوعی توفیق برای مسئولان است، افزود: بدترین حالت خدمت، خدمت توأم با سیاسی‌کاری است؛ چرا که این نوع خدمت گناه بزرگی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ورزشکاران باید به خاطر داشته باشند که مقوله حفظ قهرمانی مهم است و بر کسب قهرمانی اولویت دارد، تصریح کرد: اعتقاد داریم که یک قهرمان در جامعه همواره باید نشانه‌های قهرمانی را در خود حفظ کند، به همین خاطر یکی از رویکردهای جدی استان، استفاده از ظرفیتی است که در قشر جوان وجود دارد.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه بر خود وظیفه می‌دانیم که از قشر جوان به‌ویژه ورزشکاران جوانی که در عرصه‌های مختلف برای استان مدال کسب می‌کنند، حمایت کنیم، ادامه داد: به مدیران استان توصیه می‌کنیم برخورد مناسبی با قهرمانان استان که در رویدادهای برون‌مرزی با کسب مدال، افتخار کسب کرده‌اند، داشته باشند.

حقیقی از اختصاص یک درصد سهم ورزش استان از دستگاه‌ها و ارگان‌ها در سال‌جاری خبر داد و گفت: این سهم امسال به صورت ۱۰۰ درصد اختصاص پیدا می‌کند و بی‌شک قهرمانان و مدال‌آوران استان نیز همانند سایر اقشار جامعه دغدغه‌هایی دارند که عمده مشکل این قشر، بحث اشتغال است که در همین راستا برای جذب قهرمانان ملی، قوانینی وجود داشته و انتظار داریم مشکلات ورزشکاران با استانداری زنجان در میان گذاشته شود.

وی به مشکلات ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی استان زنجان اشاره و از تلاش برای کاهش دغدغه‌ها آنها خبر داد و افزود: حضور جوانان در هیئت‌های ورزشی و مدیریت افراد ورزشی در رأس امور هیئت‌ها چند انتظار و راهکاری است که در این حوزه داریم.

حقیقی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقداماتی که قرار است در سال‌جاری انجام دهیم، برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان مدال‌آور استان است، گفت: متأسفانه این مراسم حدود چهار سال است که برگزار نمی‌شود و همین امر می‌تواند بر انگیزه ورزشکاران در راهی که در پیش گرفته‌اند تأثیر منفی بگذارد، به همین خاطر در تلاش هستیم امسال باوجود کمبود منابع مالی، این مراسم را برگزار کنیم.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه هیچ‌کس حق ندارد آب، برق و گاز اماکن ورزشی را به خاطر بدهی قطع کند، خاطرنشان کرد: به دنبال ارائه راهکاری برای جذب صنایع به سمت ورزش هستیم که به همین منظور باید چند واحد صنعتی و معدنی شاخص انتخاب و شناسایی و رشته‌های اولویت‌داری که قرار است حمایت‌های لازم از آن صورت گیرد را مشخص کنیم و در ادامه نوع مشوق‌های این واحدها را به آنان اطلاع دهیم.


10179797
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است