استانی 00:44 - 04 اردیبهشت 1393
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس عنوان کرد
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به بنده اعلام کرده است که برنامه این وزارتخانه درباره تکمیل آزادراه تهران - شمال جزو طرح‌های مهم بوده وکما فی‌السابق ادامه دارد.

تأکید وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل آزادراه تهران - شمال

قاسم احمدی‌لاشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر با اشاره به سخنان چند وقت اخیر وزیر راه و شهرسازی درباره خارج شدن آزاد راه تهران - شمال از اولویت برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی، گفت: این آزادراه از منظر گردشگری اهمیت بسیار فراوانی دارد و حتی به عنوان پروژه نخست عمرانی کشور است.

وی افزود: با توجه به شرایط و اهمیت ویژه‌ای که این آزاد راه دارد بنابراین وزارت راه و شهرسازی ملزم به اولویت قرار دادن آن در برنامه‌های خود است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در نامه‌ای که 202 نفر از نمایندگان مجلس شورای شورای اسلامی برای رئیس جمهور ارسال کرده بودند نیز بر توجه ویژه و خاص دولت به پروژه عظیم و ملی آزاد راه تهران شمال شدند.

وی درباره اعتبار یک هزار میلیارد ریالی در یک نوبت و 138 میلیون یورویی که در نوبت بعدی به پروژه آزاد راه تهران شمال قرار گرفت اظهار کرد: ریال به ریال این اعتبارات به‌طور کامل فقط باید برای ادامه روند احداث و تکمیل پروژه آزاد راه تهران ـ شمال خرج شود و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم ریالی از این اعتبارات در جایی دیگر صرف شود.

احمدی به نامه دو روز گذشته عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: وزیر راه در این نامه که برای بنده ارسال کرد در آن ذکر کرد که مصاحبه‌های خود را درباره خارج شدن پروژه آزاد راه تهران - شمال را تکذیب کرده است.

وی در پایان بیان داشت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه متن این نامه آورده است که برنامه وزارت راه و شهرسازی درباره ادامه و تکمیل قطعات آزاد راه مذکور به وقت خود باقی بوده و کما فی‌السابق جزو طرح‌های مهم و با اولویت وزارت راه و شهرسازی است.


3561622
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است