استانی 09:07 - 25 مرداد 1399
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان تاکید کرد
ایسنا/زنجان رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: جایگزینی کمک‌های مومنانه به جای مراسم یوم‌العباس (ع) مورد تاکید است.

جایگزینی کمک‌های مومنانه به جای مراسم یوم‌العباس (ع)

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در انعکاس رویدادهای مختلف در استان، اظهار کرد: رسانه‌ها همه ساله در یوم‌العباس زنجانی‌ها با ثبت و ضبط تصاویر و وقایع این روز، چشم جهانیان را به این نقطه از کشور خیره می‌کنند.

وی با بیان اینکه یوم‌العباس مکتبی است که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود، افزود: اگر امسال امکان تجمع مردم در این روز فراهم نباشد، کمک‌های مؤمنانه جایگزین اجتماع عزاداران می‌شود.

این مسئول در رابطه با برنامه امسال حسینیه اعظم زنجان در ماه محرم، تصریح کرد: حسینیه اعظم زنجان همه امکانات و فضای لازم برای تبعیت از پروتکل‌های بهداشتی صادره از سوی ستاد مبارزه با کرونا را دارد و در یک فضای کنترل شده و مطابق دستورالعمل‌ها، برنامه‌های خود را در ۱۰ شب اول ماه محرم اجرا خواهد کرد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اعلام ممنوعیت برگزاری مراسم یوم‌العباس از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در مناطق قرمز از لحاظ شیوع بیماری کرونا، ادامه داد: یوم‌العباس یک مکتب و نهضت بوده که نمی‌توان جلوی آن را گرفت و آن را کم‌رنگ کرد. در سال‌های قبل مردم با تجمع در خیابان‌ها، حماسه یوم‌العباس را زنده می‌کردند اما امسال با توجه به شرایط کرونا با کمک‌های مؤمنانه، همان جلوه ارادت خود را با یک رتبه حتی بالاتر از حضور مردم در خیابان به اثبات می‌رسانند.

فیروزفر خاطرنشان کرد: اگر امسال برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی خیابان هم خالی از جمعیت باشد، عشق مردم به نهضت حسینی با کمک‌های مؤمنانه در خیابان پر خواهد شد که هدف‌گذاری شده ۱۱۰ هزار بسته تهیه و بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع شود که این کار ۳۳ میلیارد تومان هزینه دربرخواهد داشت.

انتهای پیام


10667111
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است