استانی 14:33 - 05 فروردین 1398

امکانات مقابله با مدیریت بحران نیازمند تعمیر اساسی یا تعویض هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم محمدی ظهر دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه امکانات موجود در ادارات مرتبط با مدیریت بحران فرسوده و نیاز به تعویض یا تعمیر اساسی دارند، تاکید کرد: باید با بهسازی تجهیزات اثربخشی اقدامات مدیریت بحران را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه اختیارات فرمانداران به عنوان رؤسای مدیریت بحران نیاز به بازنگری داشته و افزایش یابد، ابراز کرد: امروز نیازمند ساختاری ویژه برای مقابله با بحران‌ها هستیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه لازم است تا سالن راهدارخانه اولنگ شاهرود به سرعت تکمیل و تجهیزات و امکانات لازم در آن مهیا شود، تاکید کرد: محور آزادشهر به شاهرود باز بوده و تردد در آن با رعایت نکات ایمنی جریان دارد.

فرماندار مهدی‌شهر نیز در این نشست ضمن بیان اینکه ایجاد یک‌پایگاه قوی پشتیبانی در منطقه فولاد محله این شهرستان امری ضروری و لازم است، گفت: این منطقه مستعد بروز خطراتی چون بارش سنگین برف و سیلاب‌ها است.

حسن ارگی در ادامه بیان کرد: هماهنگی میان استان سمنان و مازندران در مواقع بحران باید در قالب یک تفاهم رسمی و تعامل مشترک تقویت شود.


10086500
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است