استانی 09:36 - 31 مرداد 1398
معاون بازرسی سازمان صمت استان:
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان با اشاره به اینکه قیمت تعیین شده مرغ توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان در کرمان اجرایی نمی‌شود گفت: دو نرخی بودن قیمت مرغ از سوی سازمان حمایت یا ستاد تنظیم بازار استان نظارت در بازار کرمان را سخت کرده است.

دو نرخی بودن قیمت مرغ در کرمان کار نظارت را سخت کرده است

به گزارش ایسنا، محسن میرزایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نظارت آخرین حلقه توزیع کالا در بازار است، اظهار کرد: در توزیع کالا هیچ برنامه‌ای وجود ندارد و توزیع کالا در کشور نظام‌بند نیست.

وی با بیان اینکه عدم سیستم توزیع مناسب باعث سودجویی دلالان و توزیع ناعادلانه کالا می‌شود گفت: در چهار ماهه نخست امسال 27 هزار واحد صنفی در استان کرمان بازرسی شده و دو هزار و 700 پرونده تخلف واحدهای صنفی در استان تشکیل شده است.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد 336 گشت مشترک بازرسی در سطح استان انجام شد و افزایش 32 درصدی در تعداد گشت‌های مشترک داشتیم عنوان کرد: هزار و 472 نانوایی در سطح استان بازرسی و تعداد 126 فقره پرونده تخلف برای تعدادی از نانوایی‌های استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه گرانی در بازار بیشتر از گران‌فروشی است و نگرانی مردم بیشتر بحث گرانی کالاهاست افزود: در بحث سیب‌زمینی و پیاز سال‌های گذشته این محصول روی زمین کشاورزی می‌ماند اما امروزه صادرات و یا قاچاق می‌شود و به همین دلیل قیمت پیاز در مقطعی به بالای 10 هزار تومان رسید.

میرزایی با اشاره به اینکه قیمت مرغ بر اساس قیمت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان 12 هزار و 900 تومان اعلام شده اما در استان رعایت نمی‌شود و ستاد تنظیم بازار قیمت دیگری تعیین کرده است تصریح کرد: این دو نرخی بودن قیمت مرغ باعث شده در بحث نظارت تکلیف خودمان را در برخورد با متخلفین ندانیم.

انتهای پیام


10215313
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است