استانی 11:03 - 11 شهریور 1393
نماینده‌ی مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اتمام بزرگراه «میاندوآب - کرمانشاه» را یکی از دغدغه‌های اصلی مردم استان کردستان و آذربایجان‌غربی دانست.

اتمام بزرگراه «میاندوآب - کرمانشاه» دغدغه‌ی مردم کردستان و آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کردستان، «محسن بیگلری» نماینده‌ی مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان از پروژه‌های در دست اقدام شهرستان سقز، اتمام بزرگراه «میاندوآب - کرمانشاه» را یکی از دغدغه‌های اصلی مردم استان کردستان و آذربایجان‌غربی دانست و اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌ها و تلاش وزارت راه و شهرسازی، بخشی از این بزرگراه که در سقز قرار دارد امسال به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها، قول مساعد از وزیر راه و شهرسازی برای تأمین اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال و تأمین قیر مورد نیاز جهت اجرای این طرح، گرفته شد.

نماینده‌ی مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال نیز از محل ماده 180 برای اجرای این طرح اختصاص می‌یابد.

در ادامه این بازدید «نادر فخری» فرماندار سقز گزارشی از نحوه‌ی پیشرفت عملیات عمرانی پروژه‌ی کنارگذر سقز از جمله قیرپاشی و مراحل ساخت پل این طرح ارائه داد.

فخری با اشاره به سفر اخیر معاون ساخت راه‌ها و بزرگراه‌های وزارت راه و شهرسازی کشور در بازدید از پروژه‌ی کنارگذر سقز خاطرنشان کرد: بر اساس موارد مطرح شده در این سفر، تا پایان آبانماه امسال 4.5 کیلومتر از کنارگذر سقز باید آماده‌ی بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک در شهرستان سقز، یادآور شد: پایان این کنارگذر عاملی مهم در کاهش ترافیک این شهرستان است.

فرماندار سقز با اشاره به اینکه کیلومتر انتهایی(منتهی به سه راهی کهریزه) به انجام رسیده است، خاطرنشان کرد: در بقیه‌ی مسیر از خروجی روستای آلتون تا کیلومتر پنج، عملیات خاکی این طرح بر اساس تعهدات پیمانکار باید به‌زودی آغاز شود.

«وجدی» مدیرکل راه و شهر سازی استان کردستان نیز در این بازدید، پیشرفت این پروژه را مناسب برشمرد و افزود: مهم‌ترین قسمت این طرح، پل بزرگ چهار دهنه‌ایست که مراحل ساخت 84 تیر آن در دست انجام است.

وی خاطر نشان کرد: عملیات قیرپاشی یک کیلومتر و 200 متر این مسیر نیز آغاز و به‌زودی آسفالت می‌شود.

مدیرکل راه و شهر سازی استان کردستان تصریح کرد: با همت مسئولان با وجود مشکلات مالی، این پروژه دچار رکود کاری نشده و امید می‌رود یک باند آن بصورت دوطرفه تا پایان آبانماه 93 زیربار ترافیک رود.

انتهای پیام


4625566
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است