ورزشی 09:07 - 29 فروردین 1394
بازیکن تیم مس کرمان گفت: اکبر میثاقیان دوباره و چندباره ثابت کرده که چه تبحری دارد و حتی تیم را از بحران بیرون می‌کشد و مدعی صعود می‌کند. اتفاقات این فصل برای من نکته‌هایی داشته و تجربه‌های تازه‌ای پیدا کرده‌ام.

نظیف‌کار: میثاقیان ثابت کرد که چه تبحری دارد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه کویر، علیرضا نظیف‌کار درباره شرایط تیم مس کرمان گفت: من مدتی مصدوم بودم و لحظه شماری می‌کردم تا دوباره بتوانم برای مس بازی کنم.

وی ادامه داد: مس در نیم‌فصل دوم شاهکار رقم زده و توانسته خود را از پایین جدول به اینجا برساند. امیدوارم در ادامه راه برای مس موثر باشم و روزهای دوری‌ام جبران شود.

بازیکن تیم مس گفت: در آن روزها که شرایط بدی در جدول داشتیم، بودند کسانی که از صعود مس ناامید شدند اما مدیریت باشگاه و کادرفنی با اعتماد به نفس و با اعتماد به همدیگر ثابت کردند که از دل آن اتفاقات بد می‌توان به روزهای خوب رسید.

نظیف‌کار گفت: شرایط ما بسیار حساس است و اجازه کوچک‌ترین لغزشی را نداریم. نتایج خوبی گرفته‌ایم اما باید هوشیار باشیم و بازی‌های باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: برای من بسیار خوشحال کننده است که با مس به لیگ برتر صعود کنم. از روز اول که تصمیم گرفتم به کرمان بیایم، تصورم صعود به لیگ برتر بود و حالا خوشحالم که باشگاه شرایط را برای موفقیت فراهم کرد و کادر فنی هم با تجربه و درایت فنی‌اش مس را به اینجا رساند.

نظیف‌کار خاطرنشان کرد: اکبر میثاقیان دوباره و چندباره ثابت کرده که چه تبحری دارد و حتی تیم را از بحران بیرون می‌کشد و مدعی صعود می‌کند. اتفاقات این فصل برای من نکته‌هایی داشته و تجربه‌های تازه‌ای پیدا کرده‌ام.

انتهای پیام


6214645
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه روز گذشته با اوسمار پیرامون ادامه همکاری صحبت کردیم و از او برنامه خواستیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رسول گرمسیری در فینال وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا مقابل حریف ژاپنی اش شکست خورد و به مدال نقره رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدرضا رستمی در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا مقابل حریف ژاپنی اش شکست خورد و به کسب مدال نقره بسنده کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سعید اسماعیلی فرنگی کار وزن ۶۷ کیلوگرم با پیروزی مقابل کشتی گیر قرقیزستانی به مدال طلای رقابت‌های آسیایی دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر رضا ده بزرگی فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل کشتی گیر ازبکستانی به مدال برنز رقابت های آسیایی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر رضا ده بزرگی فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل کشتی گیر ازبکستانی به مدال برنز رقابت های آسیایی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تمرینات تراکتور برای دیدار با نساجی مازندران زیر نظر محمد نصرتی و محمد عسگری پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال ساحلی ایران عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا را به دست آورد تا والیبال ایران سومین مدال سال ۱۴۰۳ خود را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال تهران نمی‌تواند تیم خود را در دیدار برابر شمس آذر همراهی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» صفحه رسمی لالیگا ۱۰۰ گل به یاد ماندنی بازیکنان شماره ۱۰ این لیگ را معرفی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است