استانی 03:12 - 10 مهر 1393
مالک باشگاه پیام چغادک بوشهر:
مالک باشگاه پیام چغادک بوشهر گفت: اگر فردوسی‌پور در برنامه نود با عدم تلفظ صحیح نام چغادک منجر به تمسخر نام شهر ما شده، کار قشنگی نکرده است.

کار فردوسی‌پور در برنامه نود قشنگ نبود

حسین شفیعی مالک باشگاه پیام چغادک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: تیم ما بعد از برد در دو مرحله اول و دوم و عدم حضور تیم‌های لیگ یکی به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت که این می‌تواند اتفاق مثبتی برای تیم و بازیکنان جوان ما باشد.

وی ادامه داد: ذوب آهن تیم بزرگ و قابل احترامی است که به لحاظ بازیکن و امکانات قابل قیاس با ما نیست اما ناامید نیستیم و برای خلق شگفتی راهی اصفهان خواهیم شد، چراکه این دیدار یک فرصت است برای تیم ما، پس قدر آن را می‌دانیم.

شفیعی ادامه داد: تیم ما از سال 1357 تا کنون در لیگ‌های استانی و زیرگروه بوشهر حضور داشته و همواره با تیم‌های نامدار بوشهر همچون شاهین و ایرانجوان در رقابت بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که عادل فردوسی‌پور دو بار در برنامه نود نام این تیم را آورده و به خوبی تلفظ نکرده و یا شاید مورد تمسخر قرار داده، گفت: من برنامه را ندیده‌ام اما اگر تمسخری صورت گرفته به نظرم کار خوبی نبوده است. در زندگی و در فوتبال همه انسان‌ها و تیم‌ها با یکدیگر برابر هستند، شاید تیم‌ها از یکدیگر برتر باشند که این یک امر طبیعی است اما نباید دیگران را کوچک شمرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پیام چغادک قهرمان جام حذفی استان بوشهر، در جام حذفی کشور بعد از پشت سرگذاشتن چند مرحله از بازی‌ها حریف ذوب‌آهن اصفهان شد.


4853518
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است