ورزشی 12:21 - 01 اردیبهشت 1403
سرمربی سایپا ادعا می‌ کند که اصلا مصاحبه های کی‌روش علیه درخشان و قلعه‌نویی مورد تاییدش نیست و به همین دلیل هرگز وارد این بازی نمی‌شود.

جلالی: محبوبیت مربی ایرانی کم شده است

مجید جلالی در این باره به "ورزش سه" گفت: قطعا مصاحبه هایی که در فوتبال مربیان ما علیه همدیگر می‌کنند، مورد تایید من نیست و به همین دلیل هم وارد این مساله نمی‌شوم. اگر این موضوع مورد تاییدم بود شاید وارد این جنگ رسانه ای می‌ شدم ولی حالا شما می‌ بینید که من خودم را کنار کشیده ام و صحبتی هم در این باره نمی‌ کنم. من فکر می‌کنم نسبت به این مساله باید بررسی های عمیق کرد تا ببینیم علت اینکه این رفتار می‌ شود چیست.



او در پاسخ به این سوال که به عنوان رئیس کانون مربیان چرا کاری برای این موضوع نمی‌ کند هم گفت: من خیلی سربسته به شما توضیح می‌دهم. ما در کانون مربیان داریم آسیب شناسی می‌ کنیم که چرا محبوبیت مربی های ایرانی در بین مردم کم شده است. اگر شما الان را با سال های گذشته مقایسه کنید متوجه می‌ شوید که دیگر مربی های ایرانی مقبولیت لازم را در بین مردم ندارند. این چیزی است که من به آن رسیده ام و ما داریم در کانون مربیان آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. صحبت من کاملا سربسته است و ربطی به برنامه های تلویزیونی ندارد. ما آرام و به دور از حاشیه داریم این موضوع را مورد بررسی قرار می‌ دهیم و هر وقت که به نتیجه دقیقی رسیدیم احتمال دارد آن را اعلام کنیم.



سرمربی سایپا در مورد دلیل اینکه مدیران ورزشگاه انقلاب کرج اعلام کرده اند که در صورتی که باشگاه سایپا پولشان را پرداخت نکند، حاضر نیستند بازی استقلال برابر سایپا را در این استادیوم برگزار کنند هم گفت: این موضوع مساله ای است که من نباید در مورد آن پاسخ بدهم و بهتر است مدیران ما در مورد آن صحبت کنند. البته من هم یک چیزهایی شنیده ام ولی مسوول پاسخگویی من نیستم.












5752435
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است