استانی 06:56 - 06 اردیبهشت 1397
فرماندار نهاوند:
نهاوند- فرماندار نهاوند گفت: نهاوند دارای جایگاه ویژه‌ای در زمینه کشت دانه‌های روغنی است و باید با استفاده از این ظرفیت به توسعه این شهرستان کمک کرد.

نهاوند جایگاه ویژه‌ای در زمینه کشت دانه‌های روغنی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، کریم حمیدوند عصر چهارشنبه در دیدار سفیر جمهوری غنا اظهار داشت: شهرستان نهاوند به لحاظ کشاورزی و کشت دانه‌های روغنی در استان همدان دارای جایگاه ویژه‌ای است.

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت شهرستان نهاوند می‌توان تبادلات خوبی با جمهوری غنا در حوزه کشاورزی، صادرات و ایجاد اشتغال فراهم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان نیز در رابطه با دستاورد سفر این هیئت تجاری گفت: این هیئت در راستای سفر سال قبل به استان همدان؛ به شهرستان نهاوند آمد.

علی لصغر زبردست به توسعه روابط بین‌المللی استان همدان با کشورهای مختلف طی سال‌های اخیر اشاره و عنوان کرد: هیئت‌های تجاری از کشورهای مختلف به استان همدان دعوت می شوند تا شاهد توسعه تجاری استان در حوزه‌های مختلف باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان با اشاره به اینکه امروز برای توسعه و پیشرفت کشور و استان همدان نیازمند برقراری رابطه بین‌المللی با سایر کشورها هستیم، افزود: در این راستا باید به دیگر کشورها سفر کرده و از ظرفیت‌های سایر کشورها برای توسعه استان همدان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه چند کشور در آسیای میانه و ۵ کشور اروپایی را برای مذاکره انتخاب کرده‌ایم گفت: غنا را از بین ۵۴ کشور آفریقایی انتخاب کردیم تا روابط تجاری و اقتصادی بیشتری با این کشور داشته باشیم زیرا همدان به‌عنوان استان معین کشور غنا معرفی‌شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان، افزود: با توجه به کشت دانه‌های روغنی در شهرستان نهاوند و وجود کارخانه روغن در این شهرستان می‌توان زمینه صادرات این محصول را فراهم کرد.


9758724
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است