استانی 12:35 - 24 مهر 1392
با شکست در هفته ششم لیگ آزادگان
امیدهای تیم فوتبال پناه آفرین قم برای صعود به مرحله دوم لیگ آزادگان با شکست سنگین مقابل تیم بام مشهدالرضا بر باد رفت.

امیدهای پناه آفرین قم برای صعود بر باد رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شکست سنگین در مصاف حساس هفته ششم لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان شیرینی عید سعید قربان را به کام فوتبالیست‌های تیم پناه آفرین قم تلخ کرد و امیدهای این تیم نیز برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات تا حد زیادی بر باد رفت.

ششمین بازی تیم فوتبال پناه آفرین قم در مسابقات این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان مقابل بام مشهدالرضا با ثبت چهارمین شکست در کارنامه نماینده فوتبال قم همراه بود تا پناه آفرین عملا هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعد نداشته باشد.

نماینده قم در دیارهای آتی لیگ آزادگان یک شانس برای صعود دارد، مگر اینکه در پنج هفته باقی مانده تمام حریفان ببازند و این تیم همه حریفان را شکست بدهد ولی با نتایجی که این تیم تا کنون کسب کرده تحقق چنین اتفاقی از تیم پناه آفرین صد در صد بعید است.

تیم فوتبال پناه آفرین قم در ششمین هفته از بازی‌های دور نخست مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ این فصل جام آزادگان مقابل بام مشهدالرضا صف‌آرایی کرد و در نهایت به شکستی سنگین در این دیدار حساس تن داد.

دور نخست از مرحله گروهی لیگ آزادگان در حالی هفته میانی خود را سپری کرد که طی آن در گروه نخست دیداری حساس در ورزشگاه تختی مشهد به انجام رسید و با شکست سنگین چهار بر یک تیم فوتبال پناه آفرین قم مقابل تیم بام مشهدالرضا و ثبت چهارمین شکست در کارنامه این تیم همراه بود.

پناه آفرین قم که در پنج بازی قبل خود یک پیروزی، یک تساوی و سه شکست در کارنامه داشت در این دیدار نیز خیلی راحت دست خود را به علامت تسلیم در مقابل صدرنشین گروه اول لیگ آزادگان بالا برد تا با تحمل چهارمین باخت این فصل همان رده هشتم جدول 12 تیمی گروه اول لیگ آزادگان را در اختیار داشته باشد.

حریف هفته ششم تیم پناه آفرین قم تیم بام مشهدالرضا بود که با کسب این پیروزی 14 امتیازی شد و موقعیت خود را در صدر جدول رده‌بندی گروه اول مستحکم‌تر کرد ولی پناه آفرین قم این هفته خوش شانس بود که تیم‌های پائین‌تر از این تیم همگی ناکام بودند و الا نماینده قم حتی می‌توانست به رده‌های پائین‌تر نیز برود.


1876255
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است