سیاسی 15:03 - 10 اردیبهشت 1396
مشاور سیاسی محمدباقرقالیباف موارد شکایت شده به کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از سوی قالیباف را توضیح داد.

موارد شکایت قالیباف به کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات

حسین قربان زاده در گفت‌وگو با ایسنا، گفت : یکی از موارد شکایات این بود که به آقای روحانی دو دقیقه زمان بیشتری برای صحبت اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: موضوع دیگر بحث بی طرفی مجری بود که مطابق با قانون انتخابات باید تضمین بی طرفی مجری برنامه وجود داشته باشد در حالی که آقای حیدری در پایان زمان قانونی هر کاندیدا به فرد تذکر می داد و صحبت او را قطع می کرد، در حالیکه درباره آقای روحانی منتظر ماند تا صحبت ایشان تمام شود و این تذکر با ملایمت داده شد.

مشاور سیاسی قالیباف خاطر نشان کرد: در عین حال شائبه هایی درباره  حضور آقای حیدری در برخی مراسم های آقای روحانی وجود دارد بنابراین ما معتقدیم مجری مناظره باید تغییر کند.

قربان زاده همچنین با اشاره به مورد دیگر شکایت ارجاعی به کمیته نظارت، گفت:  مطابق ماده 64 قانون انتخابات اگر اتهامی به فردی زده شود، باید به همان اندازه برای پاسخ گویی زمان داده شود، در مناظره اتهاماتی از سوی آقایان روحانی و جهانگیری به قالیباف مطرح شد که خواسته شده برای پاسخگویی به این اتهامات زمانی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام


9057134
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان از همتای اندونزی خود برای سفر به تهران دعوت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را گواه شکست و استیصال این رژیم دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق و اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی با همکاری همه دستگاه‌ها تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد انتخابات کشور، کلیات جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نگاهداری درباره واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها گفت: واگذاری باشگاه‌های ورزشی به بانک‌ها مغایر نهی رهبری و قانون رفع موانع تولید است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی را قرائت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل سپاه در پیامی نوشت: همراهی، هم‌افزایی و هماهنگی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی در مورد تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان موافقت کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است