استانی 21:55 - 02 آبان 1399

جشنواره کودک امسال شادی را به تمام کودکان ایران زمین  هدیه داد

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله نوروزی شامگاه جمعه در پیامی به اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اظهار داشت: پیام سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در شرایط شیوع کرونا بر تداوم زندگی استوار بود.

وی افزود: پیام «زندگی جریان دارد» در این دوره جشنواره به همه این سرزمین از کودکان «بنت» در سیستان و بلوچستان تا دیگر نقاط کشور منتقل شد.

شهردار کلانشهر اصفهان به بازدید از کودکان بستری شده در بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین (ع) هم گریزی زد و افزود: از تمامی عوامل دست اندرکار جشنواره سی و سوم کودکان و نوجوانان سپاسگزارم که توانستند از بستر فضای مجازی پیام جشنواره را به تمام نقاط کشور برسانند.

وی به تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان از هزینه سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان به کودکان مناطق کمتر برخوردار نیز اشاره‌ای کرد و گفت: خوشحالیم که توانستیم امکانات تحصیل در فضای مجازی را برای این کودکان فراهم کنیم و لبخند شادی را به این کودکان هدیه دهیم.

گفتنی است آئین اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در پردیس موسیقی، تئاتر باغ کتاب به صورت مجازی برگزار شد.


10777076
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است