استانی 01:10 - 13 خرداد 1399

شخصیت امام راحل باید در هنر و شعر انقلاب متبلور شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی روز دوشنبه در محفل شعر «در سوگ آفتاب» با اشاره به وجوه شخصیتی امام راحل (ره)، گفت: عقلانیت، معنویت و عدالت محورهای اصلی شخصیت حضرت امام خمینی (ره) بود که باید در هنر و شعر انقلاب نیز متبلور شود.

وی، ضمن تشکر از دست اندرکاران این مراسم و شاعران حاضر در محفل، گفت: شخصیت حضرت امام (ره) بر سه محور عقلانیت، معنویت و عدالت استوار بود که هم در آثار و هم در سخنان ایشان به خوبی مشهود هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، افزود: هنر و شعر انقلاب باید ضمن حرکت در مسیر شاخصه‌های شخصیتی بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی مفاهیم دینی را در سطح جامعه ترویج کرده و در اشعار و آثار خود بسیاری از فضیلت‌ها همچون صداقت، انصاف و اخلاق را به تصویر بکشند.

حجت الاسلام شاهرخی، تصریح کرد: تعهد ادبی و دینی است که ماندگاری و اثر گذاری شعر انقلاب را تضمین می‌کند تا از این طریق ضمن تقویت پایه‌های فرهنگ در جامعه، زمینه توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را فراهم آورند.

وی، حضرت امام (ره) در مسیر تحقق انقلاب اسلامی هیچ گاه از عدالت خواهی و عدالت جویی کوتاه نیامد و خسته نشد و بزرگداشت امام راحل یعنی آموزه‌ها و آرمان‌های ایشان را در سطح جامعه ترویج کنیم. ‌


10557022
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است