بین‌الملل 09:45 - 03 بهمن 1395
رهبر کاتولیک‌های جهان اعلام کرد: پیش از هرگونه قضاوتی باید منتظر ماند و دید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جدید آمریکا چه خواهد کرد.

پاپ: برای قضاوت درباره ترامپ زود است

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در گفت‌وگویی اعلام کرد که دوست ندارد درباره مردم زود قضاوت کند.

وی با بیان اینکه برای انجام هرگونه قضاوتی درباره ترامپ زود است گفت: ما خواهیم دید که ترامپ چه کارهایی انجام خواهد داد.

وی در پاسخ به سوالی درباره رهبران دارای سیاست‌های پوپولیستی در اروپا و آمریکا با هشدار درباره یافتن ناجی در زمان‌های بحران گفت: آدولف هیتلر، رهبر نازی‌ها در دهه ۱۹۳۰ در آلمان با رای مردم بر سر کار آمد اما سپس علیه همین مردم اقدام کرد. ما در بحران‌ها به دنبال یک ناجی هستیم که هویت‌مان را بازگرداند و خود را با کشیدن دیوارها و فنس‌ها از دیگر مردم محافظت بکنیم و تلاش می‌کنیم که خود را با کشیدن فنس‌ها از خارجی‌ها در امان نگه داریم.

پاپ فرانسیس با اشاره به دوران حکومت آدولف هیتلر در آلمان گفت که نمونه پوپولیست در اروپا دوران حکومت آدولف هیتلر در آلمان بود. در آن زمان در آلمان مردم به دنبال رهبری می‌گشتند که هویت آنها را بازگرداند. مرد کوچکی به نام آدولف هیتلر بر سر کار آمد و گفت می‌توانم این کار را انجام دهم.

وی ادامه داد: در واقع آلمانی‌ها در آن زمان می‌خواستند با کشیدن دیوارها و فنس‌ها از خود محافظت کنند اما هیتلر هویت آنها را خراب کرد و همه ما می‌دانیم که وی چیز دیگری تولید کرد. این اقدامات باعث ایجاد ترس‌ها و نگرانی‌هایی می‌شود.

انتهای پیام


8696180
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آمریکا قطعنامه ارائه‌شده به شورای امنیت برای قبول عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد ضمن ادامه هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی، موفق شده تلفاتی به آنان وارد کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزرای امور خارجه اروپا برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دادگاه لاهه علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کاخ سفید می‌گوید که آمریکا و رژیم صهیونیستی مشغول گفتگو در مورد حمله احتمالی این رژیم به شهر رفح در جنوب غزه هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم در داخل دچار اختلافات زیادی است، ولی نباید این مسئله را علنی کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا پیشاپیش از رای منفی کشورش در جلسه شورای امنیت خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک رسانه رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب گزارش داد که ارتش آمریکا هزاران موشک را پس از حمله ایران به اسرائیل ارسال کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای در خصوص تحریم‌های جدید علیه کشورمان، به گستردگی مقیاس حمله ایران علیه اسرائیل اذعان کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه الجزایر تأکید کرد که زمان عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد فرا رسیده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده چین در سازمان ملل خواستار برقراری آتش‌بس در غزه و عدم حمله زمینی به شهر جنوبی رفح شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است