ورزشی 16:39 - 28 مهر 1397
رئال مادرید با هدایت سرمربی اسپانیایی به کسب نتایج ضعیفش ادامه داد و مقابل لوانته هم شکست خورد.

آه اسپانیا دامن لوپتگی را رها نمی‌کند

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در هفته نهم لالیگا بعد ظهر امروز (شنبه) در خانه به مصاف لوانته رفت و دو بر یک مغلوب شد. 

در حالی که میزبان در سانتیاگو برنابئو به دنبال گلزنی و پایان دادن به رکورد بد خود در این زمینه بود دروازه‌اش را در دقیقه ۶ باز شده دید. اشتباه رافائل واران باعث شد مهاجم حریف به راحتی به توپ برسد و دروازه تیبو کورتوا را باز کند. در ادامه باز هم مدافع فرانسوی اشتباه کرد و در محوطه جریمه با دست به توپ ضربه زد. داور با کمک VAR پنالتی گرفت و راجر بازی را دو بر صفر به نفع لوانته کرد. 

سفیدپوشان در ادامه توانستند گل بزنند اما داور به کمک  VAR آن را آفساید اعلام کرد. شاگردان یولن لوپتگی فرصت داشتند به گل برسند اما درخشش دروازه‌بان حریف و مدافعان اجازه نداد توپی از خط دروازه عبور کند. لوانته در ضد حمله‌ها خطرناک بود اما در نهایت نیمه اول با پیروزی لوانته پایان یافت.

در نیمه دوم میزبان به حمله‌های کم جان خود ادامه داد و گرت بیل وارد زمین شد. با این حال باز هم سفیدپوشان به گل نرسیدند و بدترین رکورد خود در زمینه گلزنی را به ثبت رساندند. آن‌ها ۴۸۱ دقیقه گلزنی نکردند. در ادامه کریم بنزما به جای ایسکو وارد زمین و سبایوس جایگزین مارکو آسنسیو شد. در نهایت سفیدپوشان به گل رسیدند. مارسلو در دقیقه ۷۲ با پاس بنزما با یک شوت سرکش اختلاف را به حداقل رساند و به ناکامی‌های مادرید در این زمینه پایان داد. میزبان که نمی‌خواست در خانه شکست بخورد به حمله‌هایش ادامه داد و بنزما ضربه‌اش به تیرک برخورد کرد. 

ماریانو در دقیقه ۸۷ گل دوم مادرید را به ثمر رساند اما داور آن را قبول نکرد چون معتقد بود در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است. مادرید با هدایت سرمربی اسپانیایی در ۹ هفته تنها ۱۴ امتیاز کسب کرده است و یکی از بدترین نتایج تاریخش را به ثبت رساند. 

لوپتگی که به خاطر امضای قرارداد با رئال مادرید پیش از آغاز  جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از هدایت تیم ملی اسپانیا برکنار شده بود در تیم مادریدی نتایج خوبی کسب نکرده است. اسپانیا در نبود این سرمربی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی حذف شد.

انتهای پیام


9948493
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است