فرهنگی‌هنری 08:18 - 29 مرداد 1396
ماهنامه گردشگر مثبت که در شماره اول خود به معرفی۱۰۰ جاذبه گردشگری اصفهان پرداخته است برای اولنی بار منتشر شد.

ماهنامه گردشگر مثبت منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، در شماره اول گردشگری ثبت که مرداد و شهریور ۹۶ به چاپ رسیده است به بازدید از صد جاذبه گردشگری استان اصفهان به همراه تصاویر و سفرنامه‌هایی از آنها در ۴۷۵ صفحه پرداخته شده است.

در این شماره عبدالمهدی رجایی پژوهشگر و مورخ و سید محمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی نیز یادداشت نوشته اند.

در مقدمه این ماهنامه به قلم مجتبی شاه مرادی مدیرعامل و سردبیر آمده است: چندین سال از انتشار اولین شماره ضمیمه گردشگر می گذرد که ابتدا چند برگی بود و حالا درخت تناوری شده است و همچون گردش فصل ا این بار این درخت بالنده، بهاری دیگر را در پیش رو دارد. فصل جدید نشریه گردشگر با انتشار این شماره به صورت مستقل و با نام گردشگر مثبت آغاز می شود و امیدواریم بتوانیم ادای دینی کنیم به این نیمه زیبای جهان. به اصفهان زیبا. در دوره جدید هدف اصلی ما توجه به ناشناخته های اصفهان است و به همین منظور تلاش کردیم تا در شماره نخست دائر المعارف کوچی از دیدنی های اصفهان متناسب با ذائقه ای مختلف را برای شما فراهم آوریم. تلاش خواهیم کرد تا در شماره های اینده بسته ای جذاب و خواندنی از اصفهان و ایران و جهان برای علاقه مندان به گردشگری اماده کنیم و خوشحال خواهیم شد تا از همین ابتدای کار ما را مهمان نظراتتان کنید و کنار ما باشید ما فکر می کنیم گردشگری مثبت شما خواندنی تر است.

صاحب امتیاز این نشریه شرکت فرهنگی هنری مطبوعاتی پیام اصفهان زیبا و مدیر مسئول آن مهدی جمالی نژاد است.


9376011
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: رسانه ملی و وزرات ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل متعدد شاه عبدالعظیم حسنی (ع) از ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام یاد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است